1402/06/18-15:45

بهسازی معابر منطقه۹ با بیش از ۱۰هزار تن آسفالت

بهسازی معابر منطقه۹ با بیش از ۱۰هزار تن آسفالت

شهردار منطقه۹ از اجرای بیش از ۱۰هزار تن آسفالت در معابر غربی شهر تهران برای بهسازی شریان های اصلی و فرعی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: شهرداری منطقه۹ با هدف مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان به صورت مستمر با آسفالت مکانیزه و دستی نسبت به بهسازی معابر اقدام می کند.

وی افزود: در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه در خیابان ۴۵ متری زرند، زیرگذر استاد معین و بلوار شهیدان در طی ۱۰ روز اخیر شروع و در حال تکمیل است.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: به موازات آسفالت شریان های اصلی مذکور، معابر فرعی در طرح توسعه محله ای "من شهردارم" با دو اکیپ در حال انجام است که از جمله معابری که اخیراً در این منطقه اجرا شده می توان به کوچه‌های اخوان، بابایی، حیدری، رعنایی، نوروزی و دربندی اشاره کرد.

مرتضوی بیان کرد: معابر منطقه۹ پس از تغییر مقطع و اصلاح جداول و تبدیل به کانیو، جهت هدایت آبهای سطحی اقدام به نوسازی آسفالت شده‌اند.

این مقام ارشد شهری در منطقه۹ یادآور شد: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰هزارتن آسفالت در معابر منطقه۹ اجرا شده  که از این مقدار ۶ هزار تن به صورت مکانیزه، ۱۶۲۵ تن به صورت دستی در طرح "من شهر دارم" و ۲۴۵۰ تن جهت لکه‌گیری در منطقه۹ اجرا شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط