1402/06/19-18:17

ترافیک تقاطع شهید بختیاری(سی متری جی) با خیابان دکتر بدرالزمان قریب روان می شود

ترافیک تقاطع شهید بختیاری(سی متری جی) با خیابان دکتر بدرالزمان قریب روان می شود

شهردار منطقه۹ از ساماندهی و روانسازی ترافیکی تقاطع شهید بختیاری(سی متری جی) با خیابان دکتر بدرالزمان قریب با هدف کاهش زمان سفر و مصرف سوخت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش آلاینده های زیست محیطی ناشی از کندی حرکت خودروها در زمان ساعات اوج ترافیک صبح و عصرگاهی در تقاطع خیابان شهید بختیاری(سی متری جی) با دکتر بدرالزمان قریب که به دلیل پس زدگی ترافیک در مسیر غرب به شرق و بالعکس خیابان شهید بختیاری ایجاد می شود، ساماندهی ترافیکی در این تقاطع در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا اجرای عملیات اصلاح هندسی تقاطع خیابان شهید بختیاری(سی متری جی) با دکتر بدرالزمان قریب براساس مصوبه کمیته شماره۵۶۴ شبکه معابر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با هماهنگی پلیس راهور توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۹ آغاز شد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: در قالب این پروژه و با ۴۰۰ مترمربع اصلاح هندسی و همچنین با بازنگری و اصلاح فاز بندی چراغ های راهنمایی و رانندگی تقاطع مذکور از سه به دو زمانه، ترافیک این محدوده روان می شود.

مرتضوی یادآور شد: براساس پیش بینی های انجام شده این پروژه تا نیمه اول مهر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط