1402/06/19-18:26
معاونت توانمندسازی اداره کل امور زنان وخانواده شهرداری تهران خبرداد؛

برگزاری دوره‏های آموزشی با هدف ایجاد اشتغال فرزندان زنان سرپرست خانوار

برگزاری دوره‏های آموزشی با هدف ایجاد اشتغال فرزندان زنان سرپرست خانوار

توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با هدف ايجاد اشتغال در راستای اتصال به بازاركار و فراهم‌سازی فرصت و فضای مناسب برای فرزندانشان جهت گذراندن اوقات فراغت از جمله ضرورت‏هایی است که اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران به آن توجه ویژه داشته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، در همین راستا دوره‎های آموزشی تعمیرات پکیج، کولر گازی و تلفن همراه از جمله برنامه‌هایی است که در سطح مناطق ۲۲گانه و با حضور بیش از ۱۳۵ نفر از فرزندان کارآفرینان مراکز توانمندسازی کوثر در مردادماه و از سوی معاونت توانمندسازی این اداره کل برگزار شد.

ارتقای مهارت و تامین نیروی ماهر، توسعه منابع و توانمندسازی اشتغال فرزندان زنان سرپرست خانوار و همچنین توان‌افزایی و ارتقای مهارت از جمله اهداف این دوره آموزشی بود.

در دوره آموزشی آشنایی و تعمیر کولر گازی که به عنوان یکی از وسایل سرمایشی در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می‎گیرد، خدمات نصب ، تعمیر وهمچنین نحوه برخورد با مشتری و خوش قول بودن به تعمیرکاران جوان آموزش داده شد.

به دلیل همه‌گیر بودن استفاده از تلفن‏همراه، هزینه بالای خرید آن و احتمال آسیب‎های سخت‎افزاری در کنار مشکلات نرم‎افزاری زیاد، سبب شده که شرایط در بازار کار تعمیرات این وسیله، رونق فراوان داشته باشد؛ بنابراین برگزاری دوره آموزشی تعمیرات تلفن همراه در سطح مناطق ۲۲گانه با استقبال زیادی از سوی مخاطبان همراه شد.

گفتنی است در دوره آموزشی تعمیرات پکیج نیز، در خصوص نگهداری سیستم‎های گرمایشی، تعویض قطعات، آشنایی با خطراتی همچون آتش‌سوزی و یا سوختگی در اثر آب، به گروه هدف آموزش‎‏های لازم ارائه شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط