1402/06/24-18:05
در بازدید صبحگاهی شهردار منطقه ۱۹ مطرح شد؛

تاکید بر ساماندهی تقاطع ها و اجرای عملیات پیاده‌روسازی در معابر

تاکید بر ساماندهی تقاطع ها و اجرای عملیات پیاده‌روسازی در معابر

صبح روز پنج شنبه ۲۳ شهریور ماه شهردار منطقه۱۹ با همراهی معاونین فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست، حمل‌ونقل ترافیک و مدیران شهری از معابر بازدید و بر ساماندهی تقاطع ها و اجرای عملیات پیاده روسازی در معابر تأکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با حضور در سه راه شریعتی از عملیات خط کشی تقاطع خیابان های شهید لطیفی، شهید صمدی، مهران و ابوریحان بازدید و خواستار ساماندهی تقاطع ها با اولویت مکان های پر ترافیک و اجرای عملیات پیاده روسازی، نظافت انهار، حذف نازیبایی های بصری از جداره های شهری و رسیدگی به تابلوهای ترافیکی شد.

سپس فرهادی به معبر سه راه باغبانی رفت و خواستار پیگیری جانمایی ایستگاه اتوبوس در این محدوده و افزایش عرض معبر با اصلاح هندسی شد.

شهردار منطقه به منظور بررسی اجرای طرح خیابان کامل از مترو شهرک شریعتی تا مترو عبدل آباد، به میدان ماهان در ناحیه دو رفت و از این محدوده بازدید کرد.

فرهادی با حضور در خلازیر جنوبی بر تسریع در پیاده رو سازی و آغاز عملیات احداث میدان در انتهای ورودی و خروجی بزرگراه آزادگان تأکید کرد.

مرمت سر در بوستان شریعتی در بلوار شکوفه، رسیدگی به وضعیت فلاور باکس ها در این محدوده، بررسی وضعیت پیشرفت پروژه احداث مرکز کار آفرینی نعمت آباد و عملیات لوله گذاری جمع آوری آب های سطحی در خط ۴ بزرگراه آزادگان از دیگر مکان های مورد بازدید شهردار منطقه ۱۹ بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط