1402/06/26-15:31
پس از وقفه ای چند ساله؛

راه اندازی مجدد دو مجموعه ورزشی منطقه ۹

راه اندازی مجدد دو مجموعه ورزشی منطقه ۹

شهردار منطقه۹ از راه اندازی مجدد دو مجموعه ورزشی شهربانو و باشگاه ذوالفقار که چندین سال بدون استفاده مانده بود، خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ پویایی و سلامت شهروندان منطقه فعالیتهای عمرانی در خصوص بازسازی دو پروژه ورزشی بلااستفاده در حال اجراست.

وی افزود: دو مجموعه ورزشی شهربانو و باشگاه ذوالفقار که از زمان کرونا از مدار فعالیت خارج شده، نیازمند تجهیز و عملیات عمرانی بود که با اختصاص  مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نسبت به شروع مجدد فعالیت مجموعه های ورزشی مذکور اقدام شده است.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: پس از برگزاری مناقصات مربوطه در شهریورماه، عملیات اجرایی به سرعت آغاز شده و با پیشرفت قابل قبول ۵۰ درصدی امید است تا پایان مهرماه هر دو مجموعه به بهره برداری برسد تا شهروندان غرب تهران از خدمات این اماکن ورزشی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است مجموعه ورزشی شهربانو و باشگاه ذوالفقار به مساحت حدودی ۵۱۵۰ مترمربع (شهربانو۴۵۷۰ مترمربع و  باشگاه ذوالفقار ۵۸۰ مترمربع) در ناحیه یک و دو منطقه۹ با امکاناتی از جمله؛ استخر و بدنسازی، سالن ورزش های توپی می‌باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط