1402/06/26-16:50
با آغاز عملیات احداث مجموعه فرهنگی گلابدره؛

سرانه های فرهنگی، آموزشی در محلات محروم منطقه یک ارتقا می یابد

سرانه های فرهنگی، آموزشی در محلات محروم منطقه یک ارتقا می یابد

عملیات احداث مجموعه فرهنگی و سرای محله گلابدره با هدف افزایش سرانه فضاهای فرهنگی و آموزشی در محلات محروم منطقه یک، در ضلع جنوبی ساختمان فعلی سرا، در دستورکار شهرداری منطقه یک قرار گرفت. 

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: با توجه به ضرورت احصاء شده طی ارزیابی های صورت گرفته و در نتیجه پرسشگری از ساکنین و کسبه توسط پژوهشگر محلی، با نگاه ویژه به پایین بودن سرانه ی فرهنگی و آموزشی در محله ی گلابدره و نرخ جمعیت جوان و نرخ آسیب های اجتماعی در این محله، گلابدره بعنوان یکی از محلات کم برخوردار سطح منطقه شناخته شده است. 

وی افزود: برهمین اساس عملیات احداث ساختمان فضای فرهنگی گلابدره در خيابان زبردست شمالی ابتدای خیابان سعیدی با هدف افزایش سرانه فضاهای فرهنگی و آموزشی بخصوص در محلات محروم و بافت فرسوده منطقه در دستور کار قرار گرفته است. 

او خاطر نشان کرد: این مجموعه به مساحت کل زیربنای یک هزار و ۳۵۰ مترمربع در ۵ طبقه با قابلیت اتصال به ساختمان شماره یک احداث می‌ شود. 

صباغ تصریح کرد: این هفته کلنگ احداث این مجموعه زده می شود و بر اساس برنامه زمان بندی حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط