1402/06/27-22:36

نزدیک به ۲۰ پروژه عمرانی و ۲۹ پروژه توسعه محله‌ای منطقه ۵ در آستانه بهره برداری

نزدیک به ۲۰ پروژه عمرانی و ۲۹ پروژه توسعه محله‌ای منطقه ۵ در آستانه بهره برداری

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ آخرین وضعیت پروژه های این منطقه را تشریح کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حامد مقدسی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ با بیان اینکه این معاونت از ابتدای سال چندین پروژه را در راستای جلب رضایت شهروندان در دستور کار قرار داده است گفت: برخی از پروژه ها به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است. بازسازی اساسی سرویس های بهداشتی بوستان های امیر، شرق آزادی و امام رضا ع، مرمت و راه اندازی ابنیه و اسکان کارگری در پایانه مرزی مهران، احداث ساختمان خودرو سرویس منطقه ۵ و مرمت و رفع خطر از رسوب گیر دره زر نو با درصد پیشرفت ۱۰۰ به پایان رسیده است.

مقدسی در مورد وضعیت سایر پروژه ها گفت: بهسازی شبکه آبهای سطحی بلوار کاشانی حد فاصل اباذر صادقیه با طول ۵۰۰ متر انجام شده و پیشرفت ۷۰ درصدی را داشته است و به زودی آماده بهره برداری می شود.

مقدسی ادامه داد: راه اندازی شهر دخت با ۶۵درصد پیشرفت، احداث باغ ایرانی با ۷۵درصد پیشرفت، توسعه بوستان کوهسار با ۴۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه های مهم عمرانی هستند که امیدواریم تا پایان سال شاهد پیشرفت چشمگیری در روند آن باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ به بازسازی و مرمت ۱۰ مدرسه و با ۸۵ درصد پیشرفت اشاره کرد و افزود: بازسازی مدرسه استثنایی امام علی با ۷۰ درصد پیشرفت نیز در دست اجرا است و بازسازی ساختمان اداری ناحیه ۱ با ۴۰درصد پیشرفت با سرعت در حال پیگیری است.

مقدسی ادامه داد: در چند ماه اخیر راه اندازی سرویس بهداشتی های مسجد آل رسول و عایق بندی سقف آن و مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی پارک نرگس با ۵۰ درصد پیشرفت را شاهد بودیم که به زودی آماده بهره برداری می شوند.

مقدسی در پایان در خصوص پروژه های توسعه محله ای گفت: پروژه های توسعه محله ای با اتمام ۲۹ پروژه و ۹۰درصد پیشرفت در حال انجام است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط