1402/06/28-10:43
اوجاقی مطرح کرد:

تدابیر و حمایت مسئولین، آسمان ورزش ایران را پرستاره کرده است / اختصاص یک باشگاه ورزشی شهرداری به جامعه وزنه برداری ایران

تدابیر و حمایت مسئولین، آسمان ورزش ایران را پرستاره کرده است /  اختصاص یک باشگاه ورزشی شهرداری به جامعه وزنه برداری ایران

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران حمایت به موقع و تدابیر مسئولین را از عوامل بروز ستاره های ورزشی در سپهر آسمان ورزش ایران برشمرد که در میادین بین المللی جلوه هایی از اقتدار ملی را به نمایش می گذارند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، حسین اوجاقی مدیرعامل این سازمان در پی کسب عنوان سومی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابت های جهانی، ضمن اشاره به همکاری و حمایت مدیران ارشد شهرداری تهران از این رشته پرطرفدار، اظهار داشت: حمایت از رشته های ورزشی مورد استقبال مردم، بخشی از تدابیر مدیریت شهری تهران برای ایجاد انگیزه بین ورزشکاران محلات و نیز فراهم آوردن بستر مناسب برای حضور قهرمانان آینده این مرز و بوم و درخشش در میادین جهانی است.

وی ادامه داد: توجه و درک صحیح مدیریت شهری از ورزش به عنوان یکی از مولفه های توسعه پایدار شهری، زمینه ساز انعقاد تفاهم نامه های همکاری مشترک با فدراسیون های مختلف ورزشی شده است. در این راستا تفاهم نامه ای نیز با حضور شهردار تهران با فدراسیون وزنه بردای به امضا رسید.

مدیرعامل سازمان ورزش افزود: همچنین با طی تشریفات قانونی مجموعه ورزشی شهدای اختیاریه در اختیار جامعه وزنه برداری کشورمان قرار گرفت.

اوجاقی تأکید کرد: در تفاهم های متعددی نیز، حضور استعدادیاب ها و کادر فنی فدارسیون ها در مرحله پایانی رقابت های قهرمان شهر به منظور شناسایی استعدادهای ناب ورزشی پیش بینی شده است که همین امر موجب شد تا سال گذشته برخی ورزشکاران از دل محلات تهران به اردوهای انتخابی تیم های ملی راه پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن تبریک به تیم ملی وزنه برداری کشورمان که در رقابت های جهانی عنوان سوم را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: بدون تردید توجه به ورزش شهروندی و همگانی، بستر مطمئنی برای تقویت ورزش قهرمانی است که می تواند سیمای سپهر ورزش ایران را روشن تر از همیشه کند. بر همین اساس حضور بیش از ۸۵۰ هزار شهروند تهرانی در عرصه دومین دوره رقابت های قهرمان شهر(تاکنون) موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمت به مردم این سرزمین شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط