1402/06/28-15:09

عزم جدی شهرداری منطقه ۹ برای مناسب سازی معابر و فضاهای شهری

عزم جدی شهرداری منطقه ۹ برای مناسب سازی معابر و فضاهای شهری

شهردار منطقه ۹ در دومین جلسه کمیته مناسب سازی فضاهای شهری از عزم جدی شهرداری منطقه ۹ برای مناسب سازی معابر و فضاهای شهری در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: یکی از راه های تحقق عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی، مناسب سازی فضاهای شهری برای استفاده ی همه ی اقشار جامعه به خصوص سالمندان، معلولان، بانوان و کودکان می باشد. در همین راستا شهرداری تهران موظف است به منظور ارتقا سطح دسترس‌پذیری شهر و رعایت حقوق تمامی اقشار جامعه در جهت مناسب‌سازی فضاهای شهری و تحقق عینی شهر دوستدار کودک و دوستدار سالمند گام بردارد.

وی افزود: دومین جلسه کمیته مناسب سازی شهرداری منطقه ۹ در سال ۱۴۰۲ با حضور نمایندگان معاونت های مربوطه برگزار شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: رفع مشکلات محیطی، مناسب سازی معابر، ادارات دولتی، حمل و نقل عمومی، مبلمان شهری از عمده موارد مطروحه در این جلسه بود.

مرتضوی اخاطر نشان کرد: تعمیر و تجهیز فضاهای فرهنگی و مناسب سازی بوستان ها بصورت مستمر در حال پیگیری است.با تلاش شبانه روزی همکاران مسیر ویژه نابینایان در معابر اصلی منطقه مانند خیابان های استاد معین، آزادی، معراج،زرند، میرقاسمی، عزیزی و شهید بختیاری اجرا شده است و در سایر معابر نیز در حال اجرا می‌باشد.

شهردار منطقه۹ با بیان اینکه مناسب سازی محیط شهری برای داشتن یک زندگی آرام حق شهروندان است اد امه داد: مناسب سازی تقاطع ها و معابر از طریق کنترل مضاعف بر و کف و اخذ تاییدیه فنی عمران نواحی سطح منطقه در حال انجام است. امیدواریم با برگزاری مستمر این قبیل جلسات و پیگیری حداکثری، فضای شهری مطلوب تری را برای شهروندان فراهم کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط