1402/06/28-15:21

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان آتش نشانی تهران و اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران

امضای تفاهم نامه همکاری سازمان آتش نشانی تهران و اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دو جانبه سازمان آتش نشانی تهران و اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و با حضور محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران، مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران، جلال ملکی معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی تهران به همراه تنی چند از مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مدیران سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ در ابتدای این مراسم محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن خیر مقدم به حضار، از تلاش های آتش نشانان و مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران طی سالیان گذشته جهت خدمت رسانی به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه گفت: بسیاری از بحران ها که امروزه با آن ها سر و کار داریم با اندکی دانش شهروندان و آموزش به ایشان قابل پیشگیری است یا می توان بروز آن ها را به حداقل رساند.

قدرت اله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در این مراسم اظهار کرد: در سازمان آتش نشانی تهران با نابسامانی هایی نظیر تراکم جمعیت شهری، بافت فرسوده شهر تهران، ترافیک سنگین و... دست و پنجه نرم می کنیم و آتش نشانان در طول شبانه روز در محل ۴۵۰ حادثه به شهروندان امدادرسانی می کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: جای خالی آموزش اصول ایمنی و آتش نشانی در شبکه های مجازی و رسانه ها خالی است در حالی که با ارتقای سطح فرهنگ ایمنی در بین شهروندان می توان از بروز حوادث و خسارات جلوگیری کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط