1402/06/29-22:52

جمع‌آوری ۶۳ معتاد متجاهر و کارتن خواب از بزرگراه‌های منطقه ۱۹

جمع‌آوری ۶۳ معتاد متجاهر و کارتن خواب از بزرگراه‌های منطقه ۱۹

طی شب های ۲۶ و ۲۷ شهریورماه در طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب از بزرگراه‌های منطقه ۱۹ و در راستای پاکسازی این شریان ها و کاهش تصادفات ۶۳ نفر معتاد جمع آوری شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: در برخی مواقع شاهد تصادفات شدید فوتی و جرحی در بزرگراه‌های منطقه به علت عبور معتادان متجاهر و کارتن خواب ها از عرض بزرگراه‌ها هستیم و با توجه به خطرات و تلفات جانباختگان و مصدومان تصادفات در این محدوده و دغدغه پلیس راهور مبنی بر کاهش این حوادث عملیات اجرایی این طرح در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: طی دو شب گذشته در یک طرح مشترک بین کلانتری های ۱۵۲ خانی آباد نو و ۱۵۵ نعمت آباد، پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس راهور منطقه، گشت های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، طرح جمع آوری معتادان متجاهر وکارتن خواب ها در محدوده بزرگراه شهید تندگویان تا ورودی بلوار شقایق و مجاورت پمپ بنزین خلازیر انجام شد.

فرهادی بیان کرد: در این طرح مشترک، تعدادی از کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر با رعایت پروتکل های بهداشتی، تکریم و احترام برای اسکان و سیر مراحل قانونی به سازمان های مربوطه به منظور غربالگری و ادامه فرآیند درمان تحویل داده شدند.

به گفته این مسئول طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب ها امشب و فردا نیز در پاتوق های انتهای کوچه ۲۰۶، دولتخواه جنوبی، خلازیر و رفیوژ ها و سایر شریان های منطقه تا پاکسازی کامل ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط