1402/06/30-14:00
با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران؛

نسیم مهر در منطقه۱۳ وزیدن گرفت

نسیم مهر در منطقه۱۳ وزیدن گرفت

بیش از ۵۰۰۰ اقلام آموزشی شامل کوله و لوازم التحریر برای توزیع بین دانش آموزان خانواده‌های کم برخوردار شهر تهران تامین شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، همزمان با فرارسیدن ماه مهر و آغاز بازگشایی مدارس ویژه برنامه "نسیم مهربانی" به همت اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و با همکاری ادارات آموزش‌های شهروندی مناطق ۲۲گانه؛ به میزبانی شهرداری منطقه ۱۳ با حضور نادعلی و علوی دوعضو شورای اسلامی شهر تهران، توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، امیری مدیر کل آموزش‌های شهروندی، زیبایی نژاد مدیر کل فرهنگی، علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از معاونین امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری و مدیران آموزش‌های شهروندی مناطق ۲۲گانه در نگارخانه شهر برگزار شد.

توکلی‌زاده معاون شهردار تهران نیز ضمن تبریک حلول ماه ربیع و آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس از فعالیت‌های منطقه ۱۳ در ایام اربعین حسینی و طراحی و اجرای کار ویژه این منطقه در حوزه کودک و نوجوان در طریق الحسین با مشارکت جبهه انقلاب تقدیر کرد. معاون شهردار تهران با اشاره به برنامه "نسیم مهربانی" گفت: برنامه امروز نیز در راستای وظیفه ما در حوزه محرومیت زدایی و عدالت انجام می‌شود و از این جهت که با نمادسازی و پیام و پویش شناخت شهدا همراه است بسیار ارزشمند است وی تاکید کرد به فرموده مقام معظم رهبری این نسل که امروز برای جشن علم آموزی اش دور هم جمع شده‌ایم به اذن الله تجربه فتح قله را خواهد داشت و اگر این نسل چهارم و گام دوم که به هم آمیخته شده؛ فاتحان این قله باشند وظایف ما نسبت به آنها مضاعف خواهد بود.

معاون شهردار تهران با اشاره به تشکیل کانون‌های نوجوانان توسط اداره کل آموزش‌های شهروندی از سال گذشته و اجرای طرح آرمان افزود تمامی این فعالیتها در راستای رسالت عظیم نسل چهارم انقلاب و خنثی کردن اقدانات کور و بی‌اثر دشمن در گمراه کردن این گروه مخاطب انجام می‌شود.

نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید؛ از توجه ویژه اداره کل آموزش‌های شهروندی به مقوله نوجوانان تقدیر نمود و گفت از این‌گونه اقدامات حمایت خواهیم کرد. در ادامه مراسم از معلم پیشکسوت منطقه و همچنین پدر شهید دانش‌آموز شهید مجید قائمی راسخ تقدیر شد.

به گفته امیری مدیرکل آموزش‌های شهروندی این پویش با هدف رفع دغدغه خانواده‌های کم‌برخوردار در تامین ملزومات تحصیلی دانش‌اموزان به اجرا درآمد و با کمک خیرین شهر تهران بیش از ۵۰۰۰ کیف به همراه لوازم‌التحریر توسط ادارات آموزش‌های شهروندی مناطق ۲۲گانه تهیه شده و با توجه به شناسایی دانش‌آموزان نیازمند با همکاری ادارات آموزش و پرورش و خیریه ها تا پایان هفته؛ به آنها اهداخواهد شد.

امیری تاکید کرد به همراه توزیع این ملزومات تصویر یک شهید بر روی برگه ای سفید طراحی شده که دانش‌آموزان می‌توانند دل‌نوشته‌های خود را در خصوص شهدا نوشته و در مسابقه‌ی هر دانش‌آموز؛ یک شهید شرکت نمایند.

محمد هادی علی‌احمدی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تا کنون، با مشارکت شهروندان و خیران برون سازمانی، ۱۱۰۰ کوله همراه با لوازم تحریر توسط شهرداری منطقه۱۳ برای توزیع بین دانش اموزان نیازمند تهیه شده است، تاکید کرد: نیاز است تا افراد بازمانده از تحصیل را حمایت کنیم که در این راستا، خانواده هایی که توانایی تأمین هزینه تحصیل فرزندانشان را ندارند، شناسایی و برای کمک به آنها گام بر می داریم.

در ابتدای مراسم، حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳؛ ضمن خیر مقدم و قدردانی از زحمات مناطق ۲۲ گانه و خیرین و افراد نیکوکار مشارکت کننده در طرح؛ تاکید کرد امروز به عنوان دبیرخانه این پویش و با هدف ترویج فرهنگ کار خیر این مراسم برگزار می‌شود.

اجرای سرود توسط گروه سرود کانون نوجوانان منطقه ۱۳ و شاهنامه‌خوانی توسط یکی از دختران عضو کانون نوجوانان از برنامه های جانبی این مراسم بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط