1402/06/31-09:19

برگزاری جلسه فصلی تابستان و پدافند غیرعامل ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴

برگزاری جلسه فصلی تابستان و پدافند غیرعامل ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴

جلسه فصلی تابستان و پدافندغیرعامل ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۴ با هدف هماهنگی و همکاری بیش از پیش بین سازمان های خدمات رسان و بررسی نقاط ضعف و قوت محدوده این منطقه در موضوع مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغرکمالی زاده" در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به برنامه های پیشگیری، آمادگی و HSE در سطح شهر تهران گفت: ارزیابی خطر برای شناخت بحران ها اهمیت دارد و با شناخت بحرانهای اصلی درهر منطقه می توان برای افزایش ایمنی و رفع مشکلات دراین زمینه اقدام مناسب انجام داد.

همچنین آموزش مدیریت بحران در مساجد و مدارس، باز پس گیری و مدیریت پایگاه های ورزشی با اولویت کارکرد مدیریت بحران، بارندگی های فصل پائیز و آبگرفتگی های معابر و مقابله با سیلاب های احتمالی و بازدید و لایروبی مسیل ها و قنوات، بازدید های تیم ارزیابی ساختمان های ناایمن و بلندمرتبه و برگزاری مانور های تخصصی مدیریت بحران از مباحثی بود که شهردار منطقه ۴ بر اجرای آن تاکید داشت.

در ادامه این جلسه "فیاض" رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه ۴ در خصوص اقدامات صورت گرفته در سه ماهه گذشته تابستان و برنامه های سه ماهه فصل پائیز در موضوع بحران از قبیل مشکلات پیش رو و مدیریت بحران‌های احتمالی توضیحاتی را ارایه داد.

در پایان جلسه شهردار منطقه ۴ و رئیس ستاد مدیریت بحران جمع بندی موارد مطرح شده در جلسه و دستور پیگیری موارد مرتبط با بحران به کارشناسان ذیربط مطالبی را در خصوص موضوعاتی از قبیل: تکمیل پروژه مخازن آب اضطراری محلات ۲۰گانه، پیگیری و احیاء پناهگاه هادر مبحث پدافندغیرعامل، رفع حداقلی مشکلات پایگاه های پشتیبانی و مدیریت بحران سطح منطقه و تعامل بیش از پیش ستاد مدیریت بحران با دیگر سازمانهای خدمت رسان و... را عنوان کردند.

گفتنی است این جلسه با حضور شهردار، اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل منجمله معاونین، نمایندگان سازمان آتش نشانی منطقه ۳ عملیات، اورژانس ۱۱۵ تهران، جمعیت هلال احمر شمیرانات، شرکت بهره بردار مترو و ادارت آب، برق، گاز برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط