1402/07/01-16:05

پایان عملیات اجرای ۶ ماهه بهسازی معابر و پیاده سازی ۴۸ هزار تن آسفالت در خیابان ها و بزرگراه های پرتردد منطقه ۲۱

پایان عملیات اجرای ۶ ماهه بهسازی معابر و پیاده سازی ۴۸ هزار تن آسفالت در خیابان ها و بزرگراه های پرتردد منطقه ۲۱

شهردار منطقه از پایان عملیات اجرای ۶ ماهه بهسازی معابر و پیاده سازی ۴۸ هزار تن آسفالت در خیابان ها و بزرگراه های پرتردد منطقه با هدف تامین رفاه حال شهروندان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" با اعلام این خبر گفت: بهسازی معابر غرب پایتخت به جهت قرار گرفتن در مسیر ورودی از اولویت های شهرداری منطقه بوده که با بررسی‌های فنی و میدانی از کیفیت آسفالت معابر، اکیپ‌های روزانه و شبانه به طور مستمر مشغول به فعالیت عملیات آسفالت‌ریزی به دو طریق روکش دستی و تراش و روکش مکانیزه در معابر فرعی واصلی هستند تا فضای شهری مناسبی برای تردد شهروندان فراهم شود.

همچنین پوریافر با اشاره به اقدامات در حال اجرا در زمینه بهسازی و ساماندهی معابر سطح منطقه افزود: نقشه راه مرمت و بهسازی آسفالت این منطقه با هدف تحقق ترسیم شده مبنی بر اجرای حدود ۸۰ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۲ با فعالیت در نواحی سه گانه به پایان می رسد.

در این طرح حدود ۴۸ هزار تن آسفالت در سطح معابر محلی و شریانی منطقه و در خیابان ها و بزرگراه ها اجرا شد و همچنین در ادامه این نقشه راه برای هدف گذاری اجرای عملیات آسفالت در شش ماهه دوم نیز برنامه ریزی های لازم انجام و پیش بینی می شود با ادامه روند عملیات تراش و روکش آسفالت در نیمه دوم نیز تناژ پیش بینی شده اجرایی و تحقق پیدا کند.

وی در پایان گفت: هدف از بهبود وضعیت آسفالت معابر منطقه جلب رضایتمندی و تامین رفاه حال شهروندان با تحقق شهرسازی مدرن و توسعه پایدار شهری حاصل می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط