1402/07/01-16:11
با حضور معاون رئیس جمهور در مدرسه دخترانه شاهد فجر منطقه۱۵ انجام شد؛

به صدا درآمدن زنگ مهر و ایثار در باب الرضای تهران

به صدا درآمدن زنگ مهر و ایثار در باب الرضای تهران

زنگ مهر و ایثار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، با حضور شهردار منطقه و معاون رئیس جمهور در مدرسه دخترانه شاهد فجر به صدا درآمد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به دانش آموزان، معلمان، مدیران و اولیای آنها گفت: تقارن اول مهر با هفته دفاع مقدس، یادآور پویایی دانش آموزان و رشادت های جوانمردان گذشته و آینده ایران است.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه بهروزی و سعادت یک ملت در سایه خرد، علم و دانش آن ملت است، افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت باید با تاسی از این بزرگان و با تلاش و برنامه‌ریزی، خود را برای موفقیت در تحصیل و تمامی مراحل زندگی آماده کنند.

محمد شیری در ادامه به اجرای طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح، مدارس و معابر منتهی به آنها را مورد بازبینی قرار داده و نسبت به رفع نواقص مربوط به زیباسازی، ترافیک، فضای سبز، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی محله ها اقدام کردیم تا شهر برای شروع سال تحصیلی با نشاط آماده باشد.

همچنین سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت ایام دفاع مقدس گفت: به تعبیر امام راحل(ره) دفاع مقدس دانشگاه ویژه انسان سازی بود و دانش آموزانی همچون شما با فرهنگ ایثار و شهادت از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند و امروز الگویی برای تمام جهان و آزادی خواهان هستند.

مطلب غفاری رئیس آموزش و پرورش منطقه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰۰ دانش آموز و ۲۰ معلم شهید منطقه گفت: امنیت و آرامش امروز مدیون فدکاری و از خودگذشتگی این عزیزان است.

آیین نواختن زنگ مهر و ایثار امروز صبح با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، مطلب غفاری رئیس آموزش و پرورش و محمد شیری شهردار منطقه در مدرسه دخترانه شاهد فجر برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط