1402/07/01-20:03

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مدارس منطقه ۴ نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در مدارس منطقه ۴ نواخته شد

«علی اصغر کمالی زاده» شهردار منطقه ۴ صبح امروز با حضور در دبستان کوثر  زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تحصیلی را به صدا در آورد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴؛ در این مراسم، زمانی نژاد رئیس آموزش و پرورش منطقه، سرهنگ لطفعلیخانی فرمانده ناحیه بسیج کربلا و سرهنگ بهاری رئیس پلیس راهور منطقه و مدیران شهری حضور داشتند.

شهردار منطقه ۴ در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی و فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: امیدواریم بتوانیم با توجه به منویات مقام معظم رهبری سال تحصیلی خوبی را پشت سر بگذاریم و در تحقق اهداف و سیاست های منطقه با محوریت عدالت آموزشی و تربیتی گام های موثری برداریم.

او در ادامه افزود: همه ما باید شکرگزار نعمات الهی باشیم و برای پیشرفت کشورمان تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی بتواند همچنان به رسالت خطیر خود که نشر صدای آزادی و استقلال است ادامه داده و در جهان باعث نابودی و شکست دشمنان استکباری و استعماری شود.

کمالی زاده در ادامه از دانش آموزان خواست تا در راه تعالی دین و حفظ ارزشهای انقلاب حرکت کنند و در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور قدم بردارند.

شایان ذکر است پس از نواختن زنگ مهر در نخستین روز از سال تحصیلی جدید، شهردار منطقه ۴ در مراسم توزیع اقلام تحصیلی و معیشتی بین دانش آموزان و خانواده های نیازمند منطقه توسط اداره بسیج شهرداری منطقه ۴ حضور یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط