1402/07/01-21:19

برپایی جشن بازگشایی در مدارس استثنایی امام علی(ع) و ساریخانی در منطقه ۵

برپایی جشن بازگشایی در مدارس استثنایی امام علی(ع) و ساریخانی در منطقه ۵

صبح امروز اول مهر ماه، زنگ مدارس استثنایی امام علی(ع) و ساریخانی در منطقه ۵ نواخته شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، صبح امروز اول مهر ماه، زنگ مدارس استثنایی امام علی(ع) با حضور دانش آموزان و اولیای آنها شهردار منطقه، رئیس آموزش و پرورش منطقه، بخشدار کن، معاون باغ موزه دفاع مقدس، فرمانده ناحیه قدس، نماینده ولی فقیه در ناحیه قدس، معاون آموزشی شهر تهران، نماینده اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در این منطقه نواخته شد.

از برنامه های این جشن می توان به پخش سرود ملی، تلاوت آیات قرآن کریم، اجرای سرود سلام فرمانده توسط اعضای کانون نوجوانان محله سازمان آب اهدای گل به دانش آموزان و برنامه های شاد و متنوع دیگر اشاره کرد.

بر اساس این گزارش دکتر معصومیان معاون آموزشی شهر تهران در سخنرانی خود از اقدامات شایسته آموزشی که در استقبال از مهر برای مدارس استثنایی در نظر گرفته شده است نام برد.

همچنین شریفی شهردار منطقه نیز از اقداماتی همچون آسفالت، نقاشی، تعمیر و مرمت سرویس بهداشتی در مدارس منطقه خبر داد و گفت: مدیریت شهری منطقه آماده است که در رفع برخی مشکلات مدرسه کمک رسان باشد.

در مدرسه استثنایی ساریخانی نیز  وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کل کشور و رئیس مدارس استثنایی شهر تهران به نواختن زنگ مدرسه پرداختند.

لازم بذکر است همزمان با این دو برنامه، زنگ مدارس شهید صمدایی در ناحیه یک، شهید سیاوش وصال در ناحیه دو، شهدای باغ فیض در ناحیه سه، شهید مفتح ناحیه در چهار، حضرت زینب(س) در ناحیه شش و سردار احمد کاظمی در ناحیه هفت توسط شهرداران نواحی نواخته شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط