1402/07/01-21:52

زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید بهشتی منطقه۹ نواخته شد

زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شهید بهشتی منطقه۹ نواخته شد

آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت با حضور شهردار منطقه۹، مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران، مدیر آموزش و پرورش منطقه۹، معاون آموزش و مشارکت های شهروندی سازمان حفاظت محیط زیست، فرمانده پایگاه حمزه سید الشهدا، رئیس آموزش پلیس راهور فاتب منطقه و تنی چند از مدیران شهری و آموزشی در دبیرستان شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ در آیین بازگشایی مدارس گفت: شما دانش آموزان مدیران آینده کشور هستید و از همین دوران تحصیل باید در کنار علم و دانش با تربیت درست برای اداره کشور آماده شوید و بدانید برای حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده که همه ما و شما باید از آن صیانت کنیم.

وی افزود: با بهره گیری از ظرفیت های موجود تلاش داریم گامهای موثری در جهت پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت وخدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه برداریم.

در ادامه غلامعباس کیانی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با شرکت در این مراسم گفت: دانش آموزان سرمایه‌های ارزشمند انسانی و امانتی در دست آموزش و پرورش و معلمان است که با بسیج امکانات و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تربیت دانش آموزان در تراز نظام جمهوری اسلامی باید اهتمام‌ ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.

همچنین مجید حسینی فر مدیر آموزش و پرورش منطقه۹ عنوان کرد: وظیفه همه ما مسئولین در هر مقام و موقعیتی است تا شرایطی فراهم کنیم که شما دانش آموزان بتوانید با تلاش و تفکر، علم و ادب آموخته و برای ساختن فردایی آباد و روشن برای کشور عزیزمان قدم بردارید.

در ادامه آیین زنگ مهر، مرادی معاون آموزش و مشارکت های شهروندی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خانواده های عزیز فرزندان دلبند خود را در مدرسه به امانت برای تعلیم و تربیت نزد ما می سپارند و همه مربیان و معلمان بی شک تلاش خواهند کرد که امانت دار خوبی باشند و در امر آموزش از مهربانی و دلسوزی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و در کنار آموختن علم نیز دانش آموزان باید یاد بگیرند که قدردان زحمات پدران و مادران خود باشند که برای تحصیل و درس خواندن آنها چه زحماتی می کشند.

لازم به ذکر است در این مراسم پس از قرائت قرآن، پخش سرود ملی، خوش آمدگویی مدیر مدرسه، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و همچنین تقدیر از خانواده معظم شهید، زنگ مهر توسط مدیران شهری نواخته شد و دانش آموزان با مشایعت مدیران منطقه و در پناه قرآن به کلاس درس رفته و سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط