1402/07/06-10:55
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

تمثال ۴ شهید در خیابان های منطقه ۱۵ نقش بست

تمثال ۴ شهید در خیابان های منطقه ۱۵ نقش بست

شهردار منطقه ۱۵ از رونمایی تمثال ۴ شهید والامقام همزمان با هفته دفاع مقدس در محلات باب الرضای تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام گفت: ترسیم تصویر شهدا در محورهای اصلی و محله ها گامی مهم در هویت بخشی به شهر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

محمد شیری افزود: به همین سبب ۴ دیوارنگاره مزین به تمثال شهدای دفاع مقدس در ۴ نقطه از باب الرضای تهران در مجموع به مساحت ۵۶۶ مترمربع با همکاری اداره زیباسازی منطقه و سازمان زیباسازی شهرداری تهران به اجرا درآمد.

او اضافه کرد: تصویر شهید مهدی شنگی در خیابان شهید رجب نیا(شهرزاد)، تمثال شهید عباس کاشی در محله هاشم آباد، خیابان شهید عباس کاشی جنب مدرسه شهید مطهری، تصویر شهید محمد بروجردی در شهرک شهید بروجردی مقابل مسجد امام حسن مجتبی(ع) و تمثال شهید علیرضا موحددانش در ورودی شهرک خاور شهر نقش بست.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه منطقه ۱۵ خاستگاه ۲۰۰۰ شهید والامقام دفاع مقدس و ۲۳ شهید مدافع حرم است، اظهار کرد: این امر تکلیف و رسالت و مسئولیت اجتماعی ما را فارغ از مسئولیت اداری و قانونی سنگین تر می کند و امیدوارم بتوانیم به مردمانی که نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشتند، خدمت بیشتر کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط