1402/07/09-12:54

بهبود و بازپیرایی ۱۲ هزار مترمربع از فضای سبز مجموعه ساصد

بهبود و بازپیرایی ۱۲ هزار مترمربع از فضای سبز مجموعه ساصد

شهردار منطقه ۱۳ از بهبود و بازپیرائی ۱۲ هزار مترمربع از فضای سبز مجموعه ساصد با هدف ارتقای زیباسازی و طراوت‌بخشی به محیط این مجموعه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه در خصوص وضعیت پروژه ساصد گفت: با توجه به توافق و آزادسازی مجموعه ساصد در راستای خدمت رسانی به شهروندان، ۱۱ هکتار از این مجموعه تملک شد که سرانه‌های عمومی مانند، فضای سبز، مجموعه فرهنگی وسایر موارد در این اراضی تامین می شود.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به  فضای سبز موجود در عرصه جنگ افزارسازی ساصد و لزوم ساماندهی و تجهیز آن افزود: احداث بوستان و توسعه فضای سبز با هدف ارتقای شرایط زیست‌محیطی، افزایش نشاط عمومی و فراهم کردن محیط‌های شاداب برای تفریح و گذران اوقات فراغت خانواده‌ها از مهم ترین برنامه شهرداری منطقه ۱۳ در مجموعه ساصد است.

وی ادامه داد: در نخستین گام، با حضور ۷۰ نفر از نیروی فضای سبز و پیمانکاری نواحی چهارگانه، بخشی از عملیات بازپیرائی فضای سبز موجود در مجموعه ساصد به وسعت ۱۲ هزار مترمربع آغاز شده است.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: در عمليات به زراعی مجموعه ساصد فعاليت هایی از قبیل كندو كوب، زير و رو كردن خاک بستر باغچه ها با هدف تنظيم بافت خاک انجام  و نسبت به علف کشی، برداشت نخاله و خاک های آلوده و نامناسب، تغذیه و کودهی، حذف کنده های باقیمانده نیز اقدام می شود.

او، هرس و بازپیرایی شاخه‌های درختان مجموعه  به منظور تقویت و بهبود رشد گیاهان و درختان، رسیدگی به فضای سبز با حذف شاخه‌های خشکیده، آفت زده، شکسته و مزاحم، آراستگی محیط و منظر مجموعه ، شکل‌دهی به درختان و نهال‌های آن از دیگر اقدامات گروه های عملیاتی فضای سبز در این مجموعه برشمرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط