1402/07/09-13:05
همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد؛

گلباران مزار شهدای ارامنه در منطقه ۱۵

گلباران مزار شهدای ارامنه در منطقه ۱۵

مزار ۱۱۴ شهید مسیحی با حضور شهردار منطقه ۱۵، در آرامستان ارامنه محله خاور شهر همزمان با هفته دفاع مقدس عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به شهدای ادیان توحیدی در آرامستان ارامنه تهران با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهدا از جمله شهدای ارامنه است.

محمد شیری با اشاره به اینکه ۱۱۴ شهید مسیحی در آرامستان ارامنه منطقه ۱۵ آرمیده اند افزود: جان‌فشانی شهدای ارامنه از ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی و ماندگار است.

او با اشاره به اینکه افتخار می کنیم در فضایی نفس می کشیم که به بوی شهدا معطر است، اظهار امیدواری کرد که شهدا در روز جزا و حساب ما را شفاعت کنند.

زوریک قاراپتیان مدیر شورای خلیفه گری ارامنه تهران نیز ضمن خوش آمدگویی و ‌تقدیر و پیگیری شهردار منطقه جهت رفع مشکلات آرامستان گفت: از توجه و فعالیت های انجام شده در آرامستان ارامنه توسط شهرداری منطقه ۱۵، سپاسگزار هستیم.

قاراپتیان افزود: ارامنه نیز همچون دیگر هموطنان با آغاز جنگ تحمیلی در دفاع از میهن به پاخواستن و راهی میدان جنگ شدند و ۱۱۴ شهید را تقدیم کشور عزیزمان کردند.

کاشت ۱۱۰ اصله درخت زیتون و اقاقیا، ۴۰۰ بوته درختچه نسترن، رز، طاووسی و...، رنگ آمیزی سایه بان، نیمکت، نرده، پایه چراغ و سطل زباله به حجم ۷۵۰ مترمربع به منظور بهسازی محوطه آرامستان از جمله اقدامات شهرداری منطقه بود که انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط