1402/07/09-13:18
معاون شهردار تهران:

شهردار تهران پیگیر تعیین تکلیف ترمیم حقوق است/ جشن ارتقای شغلی کارکنان قراردادی به زودی برگزار می‌شود

شهردار تهران پیگیر تعیین تکلیف ترمیم حقوق است/ جشن ارتقای شغلی کارکنان قراردادی به زودی برگزار می‌شود

باقری معاون شهردار تهران با بیان اینکه نباید به سمتی برویم که این‌گونه القاء شود که عده‌ای دلسوز کارکنان هستند و عده‌ای دلسوز نیستند، گفت: شهردار تهران پیگیر تعیین تکلیف ترمیم حقوق است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، مجید باقری در یکصد و هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما نسبت به معیشت و جبران خدمت کارکنان بی تفاوت نبوده و نخواهیم‌ بود، اظهار داشت: همکاران ما مشکلات معیشتی دارند و ما تأکید کردیم که در کمتر از هشت ماه به همه کارکنان وام کم‌بهره و بدون ضامن پرداخت شود که ۲۸ هزار نفر از این تسهیلات استفاده کردند.

وی افزود: زمینه ارتقاء کارکنان در شهرداری فراهم شد و جشن ۶ هزار نفری ارتقاء کارکنان برگزار شد که این به معنای افزایش حقوق این گروه از همکاران بود و به زودی جشن ارتقای شغلی کارکنان قراردادی را نیز برگزار خواهیم کرد. 

باقری با بیان اینکه نباید به سمتی برویم که این‌گونه القاء شود که عده‌ای دلسوز کارکنان هستند و عده‌ای دلسوز نیستند، یادآور شد: ما در این دوره مدیریت شهری اثبات کردیم که به دنبال جبران خدمت و ارتقاء کارکنان هستیم. چند روز گذشته کلنگ‌زنی مسکن آتش نشانان انجام شد و برای کارکنان نیز سه جلسه با حضور شهردار تهران برگزار شده است.

وی تأکید کرد: دولت سال گذشته ابلاغیه‌ای به ما داد و ما در آن پیشتاز بودیم و امسال احکام افزایش حقوق در فروردین ماه صادر شد. اما دیوان عدالت بخشنامه دولت را ابطال کرد‌ و به همین دلیل ما منتظر بخشنامه جدید هستیم، و الاّ زیرساخت‌ها را برای اجرای ترمیم حقوق ایجاد کرده‌ایم و اگر لازم شود یک ساعت دیگر می‌توانیم آن را اجرایی کنیم.

باقری با تأکید بر اینکه ما تمام اقدامات را بر اساس بخشنامه‌های دولتی انجام داده‌ایم، گفت: ما اگر بخواهیم ترمیم حقوق انجام دهیم می‌توانیم در پایان این ماه پرداخت مبتنی بر ترمیم حقوق داشته باشیم. اما چون دولت هنوز ابلاغیه جدید نداده و نسبت به رأی دیوان تفسیر دیگری دارد ما هم موظف به انتظار تا اعلام نظر نهایی هستیم. ضمن آن‌که شهردار تهران هم شخصاً پیگیر موضوع ترمیم حقوق از دولت است. 

وی با بیان اینکه یکی از شهرداری‌ها اقدام به ترمیم حقوق کرده بود که بر اساس حکم سازمان بازرسی باید این مبلغ را بازگرداند، تصریح کرد: ما تا زمان پرداخت حقوق صبر می‌کنیم و با پیگیری‌های شهردار و اعضای شورا این ترمیم را در موعد مقرر انجام خواهیم داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط