1402/07/09-19:47

معرفی برگزیدگان پنجمین آموزواره "حرکت" به میزبانی منطقه ۱۳

معرفی برگزیدگان پنجمین آموزواره "حرکت" به میزبانی منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری آیین پایانی " پنجمین آموزواره حرکت" به میزبانی منطقه ۱۳ از معرفی شهروندان برگزیده این رقابت فرهنگی در نگار خانه شرق تهران خبر داد و گفت: در این مراسم ضمن تقدیر از ۴۴ شهروند برگزیده از نمایش های ترافیکی مدارس شهر تهران رونمایی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه با اشاره به حضور شهروندان تهرانی فعال در «آموزواره حرکت جمعی از مدیران و مسئولان ترافیک شهری و چهره های فرهنگی از ۶ تا ۸۰ ساله که با و هنری به میزبانی منطقه ۱۳ شهرداری تهران در این مراسم :گفت: ۴۴ شهروند تهرانی از ۶ سال تا ۸۰ سال که با ارسال آثار خود در تبیین و انتقال مفهوم "رفت و آمد ایمن عابر پیاده" اثر گذار بودند، مورد تقدیر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران قرار گرفتند.

او افزود: این رویداد و اقدامات مشابه میتوانند در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه، کاهش حوادث ترافیکی و افزایش ایمنی شهروندان مؤثر باشد.

شهردار منطقه ۱۳ تصریح کرد: در این بخش از تیم نمایشهای ترافیکی مدارس شهر تهران که پیش از این مدارس منطقه برگزار شده بود، رونمایی شد.

بیش از ۱۶ هزار نفر، طی نيمسال نخست امسال در کارگاههای آموزشی و هنری آموزواره حرکت حضور یافتند و پس از تبیین مفهوم ترافیکی "رفت و آمد ایمن عابر پیاده"، نسبت به ارسال اثر در قالب های داستان، خاطره، نقاشی، فیلم، عکس، سرود، استند آپ کمدی و نمایش برای شرکت در این رقابت فرهنگی اقدام کردند.

آموزواره حرکت یک فعالیت ،آموزشی تمرینی و مروری برای ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از رفتارهای نادرست در چرخۀ عبور و مرور است، شهروندان در گروه های سنی مختلف می توانند با ارائه مفاهیم ترافیکی از طریق قالب های فرهنگی و هنری مشخص، در این فعالیت آموزشی مشارکت کنند. پیش از این چهار دوره آموزواره حرکت در سال ۱۴۰۱ به صورت فصلی در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط