1402/07/11-13:06

نواختن زنگ تحرک در ایستگاه‌های تندرستی مدارس منطقه ۱۹

نواختن زنگ تحرک در ایستگاه‌های تندرستی مدارس منطقه ۱۹

فعالیت ایستگاه های تندرستی و زنگ تحرک در مدارس منطقه ۱۹ در راستای ترویج مشارکت دانش آموزان در ورزش های همگانی در طرح استقبال از مهر آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی درخصوص از سرگیری فعالیت های ایستگاه های تندرستی مدارس همزمان با آغاز ماه مهر افزود: ایستگاه های تندرستی مدارس زیر نظر مربیان مجرب ورزش صبحگاهی قبل از حضور دانش آموزان به کلاس های درس آغاز می شود.

او ادامه داد: دانش آموزان همراه با مربی حرکات کششی ورزشی و ایروبیک را تمرین و اجرا می کنند.

به گفته اخگرپور مشاوره های ورزشی، تغذیه، حرکات اصلاحی و... از سوی مربی ایستگاه های تندرستی مدارس به دانش آموزان و کادر اجرایی ارائه می شود.

معاون شهردار منطقه بیان کرد: به منظور ترویج و توسعه ورزش های همگانی و حفظ روحیه نشاط وشادابی مسابقات ورزشی در مدارس برگزار می شود و از میان دانش آموزان استعداد های ورزشی در رشته های مختلف شناسایی و مشاوره های لازم برای ادامه فعالیت در این رشته ها ارائه می شود.

ضمن اینکه در طرح استقبال از مهر با اهدای لوح و هدیه از شش دانش آموز مدال آور در رشته های رزمی تقدیر شد.

براساس این گزارش، ایستگاه های تندرستی در مدارس یاران مهدی(عج)، مقداد، سید جمال الدین اسد آبادی، هدی، مهر و فرهنگ، اعتماد فر و... هر روز صبح با استقبال دانش آموزان و حضور مربی ورزشی برپا می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط