1402/07/11-17:08
هشتمین گام از نظارت ستادی معاون امور مناطق شهرداری تهران در منطقه ۲۱؛

ترسیم افق بلند مدت تکلیف شهرداران مناطق در رویکردهای برنامه ریزی شهری

ترسیم افق بلند مدت تکلیف شهرداران مناطق در رویکردهای برنامه ریزی شهری

جلسه نظارت میدانی و ستادی شهرداری منطقه ۲۱ با حضور "عباس شعبانی" معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مدیران کل این معاونت، شهردار و مدیران منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، "عباس شعبانی" ضمن بازدید از پروژه های این منطقه گفت: پتانسیل خوبی برای پیشرفت در این منطقه وجود دارد. با توجه به شریان‌های بزرگراهی منطقه ۲۱، نیاز داریم که خیلی جزئی نگرانه در این منطقه برنامه ریزی و عمل کنیم و نیاز امروز شهرداران مناطق ما ترسیم افق بیست ساله در برنامه ریزی رویکرد های شهری است.

"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ تهران نیز با ارائه گزارشی از ویژگی ها و ظرفیت های موجود در منطقه ۲۱، مکان هایی با جاذبه گردشگری بالا و زمین های بایر که قابلیت تبدیل به فضاهای توسعه ای دارند را از دیگر خصوصیات این منطقه برشمرد.

در جریان این بازدید، معاون امور مناطق شهرداری تهران با حضور در منزل مادر شهید والامقام "محمدحسین گیتی‌نما"، از مقام شامخ خانواده ایثارگران تجلیل کرد. همچنین در حاشیه جلسه نظارت ستادی این منطقه، با اهدای لوح از "غلامحسین نیکو" همکار ناشنوای منطقه ۲۱ به مناسب روز جهانی ناشنوایان تجلیل شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط