1402/07/11-20:15
شهردار منطقه۹خبر داد:

پروژه های توسعه محله‌ای غرب تهران در مرحله بهره‌برداری

پروژه های توسعه محله‌ای غرب تهران در مرحله بهره‌برداری

شهردار منطقه۹ که به همراه مدیران شهری در راستای اجرای طرح من شهردارم، از تعدادی از پروژه های عمرانی و ترافیکی بازدید کرده بود، از اتمام تعدادی از پروژه های توسعه محله ای و بهره برداری از آنها تا پایان مهر ماه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای پروژه های توسعه محله ای در غرب تهران، بازدیدهای مستمر از پروژه های شهری در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا روند اجرای عملیات عمرانی در خیابان های دستغیب و هاشمی، مجموعه شهربانو، مخرن آب بوستان شادی و اقدامات ترافیکی پایانه قدرت پاکی مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار منطقه۹ در بازدید از خیابان های دستغیب و هاشمی عنوان کرد: در حال حاضر عملیات اصلاح جداول و کفپوش ها(تغییر مقطع انهار) در مرحله کامل شدن است که با توجه به اجرای هدایت آبهای زیرسطحی این دو معبر اصلی، به زودی آسفالت معابر خیابان های مذکور نوسازی می شود.

وی در بازدید از مجموعه شهربانو بیان کرد: این مجموعه با پیشرفت ۷۰درصدی در حال تکمیل شدن و به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

مرتضوی در بازدیدی که از مخزن بتنی بوستان شادی داشت، چنین گفت: مخزن ۱۰۰۰مترمکعبی بوستان شادی واقع در ۴۵متری زرند از بزرگترین مخازن بتنی شهر تهران است که این قابلیت را دارد تا علاوه بر تامین آب مصرفی فضای سبز با تبدیل آب خام آن به آب شرب مصرفی در این خصوص به شهروندان در موقع بحران کمک کند. این مخزن به صورت زیر زمینی اجرا شده و تا پایان مهر ماه آماده بهره‌برداری است.

این مقام ارشد شهری در منطقه۹ در خاتمه از پایانه قدرت پاکی در سه راه آذری هم بازدید کرد و یادآور شد: براساس برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲، در نظر است نسبت به مسقف سازی پایانه مذکور به منظور استقرار و ساماندهی ۳ خط مشتمل بر ۱۰۰ دستگاه تاکسی اقدام شود که در قالب این پروژه ۲۰۰ مترمربع از سطح پایانه مسقف سازی و با نصب سیستم روشنایی، مبلمان متناسب و تجهیزات ترافیکی تجهیز خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط