1402/07/15-23:29
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در بازدید از پردیس بانوان:

روند نوسازی و بهسازی مجموعه ۲۷ هکتاری پردیس بانوان، بی نظیر است

روند نوسازی و بهسازی مجموعه ۲۷ هکتاری پردیس بانوان، بی نظیر است

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه از روند نوسازی و بهسازی بوستان پردیس بانوان منطقه ۱۵ و امکانات ویژه آن بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در این بازدید به ظرفیت‌های بسیار بالای این مجموعه فرهنگی و ورزشی اشاره کرد و گفت: با تلاش مجموعه همکاران این بوستان فرامنطقه‌ای ویژه بانوان با انجام تعمیرات و بازسازی های لازم آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

شهردار منطقه در ادامه به تشریح عملیات بهسازی و نوسازی بوستان پردیس بانوان‌ پرداخت و افزود: بازسازی مسیر و ساختمان دوچرخه سواری، بهسازی سنگفرش‌ها و معابر سطح بوستان، نصب جان پناه، نصب حفاظ ویژه چاه‌های موجود، بهسازی لوله کشی آب شرب، تعویض و نصب درب‌ چاه‌های موجود فضای سبز، ساماندهی کابل‌های برق سرگردان و... از جمله این اقدامات است.

مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز در این بازدید با اشاره به امکانات کم نظیر و بی نظیر مجموعه ۲۷ هکتاری پردیس بانوان در شرق تهران گفت: این بوستان با دارا بودن مجموعه آبی و سالن چند منظوره و... پذیرای دختران و بانوان شهر تهران است.

او به اقدامات انجام شده به منظور بازسازی پردیس بانوان اشاره کرد و گفت: تلاش شهردار منطقه در رفع مشکلات و نوسازی این مجموعه با هدف بسترسازی در جهت توسعه ورزش بانوان و دختران قابل تقدیر است.

بوستان پردیس بانوان منطقه در جنوب شرقی تهران در بزرگراه آزادگان، خیابان بوعلی مقابل پارک آبی آزادگان واقع شده است که پس از دوسال همه گیری کرونا با اجرای اقدامات لازم مجددا بازگشایی شد و میزبان دختران و بانوان بی شماری از سطح شهر تهران است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط