1402/07/17-09:10
به مناسبت نکوداشت هفته تهران ۱۴۰۲ انجام شد؛

معرفی پروژه های شاخص منطقه ۱۵ به شهروندان با پرواز بالن ها

معرفی پروژه های شاخص منطقه ۱۵ به شهروندان با پرواز بالن ها

شهردار منطقه ۱۵ از معرفی پروژه های شاخص منطقه ۱۵ به شهروندان با پرواز بالن ها در آسمان مکان اجرای پروژه ها همزمان با هفته تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن گرامیداشت هفته تهران با اشاره به اینکه هفته تهران فرصتی برای نمایش هویت و فرهنگ پایتخت است، افزود: امسال همزمان با هفته تهران با برنامه های متنوعی در خدمت شهروندان منطقه خواهیم بود.

محمد شیری اضافه کرد: به همین سبب با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران پروژه های شاخص در دست اجرای منطقه که به زودی به بهره برداری می رسد با پرواز بالن ها در آسمان مکان اجرای پروژه ها به شهروندان معرفی شده است.

او به تشریح این پروژه ها پرداخت و افزود: پنجمین کلینیک گل و گیاه باب الرضای تهران در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با زیربنای هزار و صد مترمربع در دو طبقه با سازه فلزی و به منظور افزایش سرانه فضای سبز و پرورش گل و گیاه در بوستان فدائیان اسلام در حال احداث است.

محمد شیری به پروژه دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار و شهرک رضویه اشاره کرد و گفت: در فاز نخست این پروژه یک رمپ (مسیر ورودی) از بزرگراه شهید نجفی رستگار به خیابان شورا در محله رضویه به طول ۳۵۰ متر و یک لوپ (مسیر خروجی) محله رضویه از خیابان شورا به شرق بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول ۳۰۰ متر ساخته شد و فاز دوم نیز مسیر اتصال بزرگراه شهید نجفی رستگار به رمپ و لوپ ها در حال احداث است.

شهردار منطقه به مقبره الشهدای بوستان حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و افزود: بنای مقبره الشهدای در زمینی به مساحت ۴۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در مرحله سفت کاری است و اسکلت آن نصب شده است.

همچنین عملیات احداث پارکینگ طبقاتی مینابی، ورودی دوم ایستگاه های متروی شهید رضایی و کیانشهر از دیگر مکان هاست که در آنجا بالن ها به  پرواز درآمده است.

تجهیز رمپ پل موتو رو، احداث پایانه خاوران، احداث پایانه ثامن، ساماندهی حاشیه محور امام رضا(ع)، احداث شش دستگاه سرویس بهداشتی، احداث ساختمان طرح تکریم و... از سایر پروژه های شاخص در دست اجرای منطقه است.

همچنین همزمان با نکوداشت هفته تهران برنامه های متنوعی شامل تهیه ویژه نامه الکترونیکی معرفی فضاهای تاریخی، مذهبی، گردشگری، برگزاری جشنواره عکس و فیلم کوتاه از ظرفیت های گردشگری منطقه، تولید محصولاتی نظیر موشن گرافی، اینفو گرافی و پوستر از ظرفیت های گردشگری محلات، معرفی محله  ها، گذرها و پاتوق های قدیمی، اجرای سرود ملی و مذهبی توسط نونهالان شمیم یاس، معرفی نخبگان علمی، فرهنگی و هنری منطقه و... در منطقه ۱۵ به اجرا درمی آید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط