1402/07/17-15:58

بهسازی بیش از ۶ هزار مترطول نهر و رفع نقاط آبگیر در منطقه ۱۳

بهسازی بیش از ۶ هزار مترطول نهر و رفع نقاط آبگیر در منطقه ۱۳

همزمان با اجرای پروژه های توسعه محله‌ای در بافت فرسوده منطقه، عملیات بهسازی ۶ هزار و ۳۴۱ مترطول از انهار و رفع نقاط آبگیر با هدف تسهیل در هدایت آبهای سطحی انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ گفت: محلات ناحیه یک یکی از نقاط قدیمی منطقه ۱۳ می باشد که در بافت فرسوده قرار دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ضرورت توسعه زیرساخت‌های شهری آن، پروژه های توسعه محله ای بر اساس اولویت بندی و با جدیت در مرحله اجرائی قرار دارد.

به گفته او، عملیات پیاده روسازی محدوده همراه با احداث نوار بساوایی ویژه نابینایان و همسطح سازی به وسعت بیش از یک هزار و ۶۷۰ مترمربع انجام شده که با رضایتمندی ساکنان و اهالی محلات همراه بود.

شهردار منطقه ۱۳ به دیگر پروژه‌های عمرانی در پنج ماهه ابتدائی سال اشاره کرد و اظهار داشت: فرآیند عملیات جدول بندی معابر منطقه بر حسب نوع جوی و معبر شامل تک جدول، کانیو و نهر به طول بیش از ۶ هزار و ۳۴۱ متر با هدف  جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر در فصل بارندگی، رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشتی، بوی نامطبوع و هدایت آبهای سطحی انجام شده است.

محمد هادی علی احمدی ادامه داد: در پنج ماهه ابتدائی سال در مجموع، بیش از هزار و ۶۱۹ تن برای روکش مکانیزه آسفالت و ۲هزار و ۱۷۶ تن برای لکه گیری و روکش دستی آسفالت اجرا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط