1402/07/19-15:10

ساماندهی بساط گستران نتیجه همکاری همه نهادهای نظارتی بود

ساماندهی بساط گستران نتیجه همکاری همه نهادهای نظارتی بود

معاون شهردار تهران: ساماندهی بساط گستران و نظم بخشی به معابر شهری منطقه یک نتیجه همکاری نهادهای نظارتی چون شهرداری، شهربان، حریم‌ بان، فراجا، دادستانی و... بوده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران سه شنبه ۱۸ مهر ماه در بازدید از محور تجریش و محل جانمایی بساط گستران که با حضور سید مهدی صباغ شهردار این منطقه و معاونان شهری برگزار شد خاطر نشان کرد: نتیجه این اقدام هماهنگ با رضایت شهروندان همراه و کاملاً مشهود بود و امیدواریم با این همراهی و همگامی نهادهای داخلی شهرداری، خارجی، نظارتی و وحدت رویه کاری ایجاد شده شاهد موفقیت‌های بیشتر در ساماندهی معابر باشیم.

او در مورد شب بازارها نیز گفت: بساط گستری به دلیل مزاحمت برای شهروندان و ایجاد بی‌نظمی در شهر کار درستی نیست و بر همین اساس محیطی برای کسب و کار آنها در نظر گرفته شد تا بتوانند بدون دغدغه به امرار معاش بپردازند.

وی با تشکر از اقدامات شهرداری منطقه یک تصریح کرد: یکی از محورهایی که برای ساماندهی آن کار اساسی شد و با همکاری سه ضلع یک مثلث به نتیجه رسید در محور تجریش بود که این روش ادامه پیدا خواهد کرد.

شهردار منطقه یک نیز در این بازدید افزود: در یکسال گذشته این طرح برای  دومین بار اجرا و طی آن ۱۵۰ بساط گستر ساماندهی و جانمایی شدند و تاکنون به مدت ۱۰۰ روز است که محور قدس تا تجریش از بی نظمی و سدمعبر بساط گستران پاک است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط