1402/07/19-18:38
در منطقه۶ انجام شد؛

سالمندان شهر تهران از امروز صاحب پاتوق اختصاصی شدند

سالمندان شهر تهران از امروز صاحب پاتوق اختصاصی شدند

شهردار منطقه ۶ در جریان افتتاح اولین پاتوق ویژه سالمندان در تهران، بر لزوم هم افزایی بیشتر با جهاندیدگان به منظور بهره مندی از تجربیات آنها در اداره شهری این منطقه تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه در حاشیه آیین افتتاح این فضا در بوستان نظامی گنجوی گفت: خدمت رسانی به شهروندان اولویت اصلی برنامه ریزی و اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی این منطقه است، لذا به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب، نیازمند شکل گیری یک گفتمان دو طرفه بین شهروندان و شهرداری هستیم.

روحانی ادامه داد: شهروندان منطقه۶ که لقب کهن سال نشین ترین ساکنان پایتخت را به خود اختصاص داده اند، ظرفیت عظیمی از تجربه برای قلب پایتخت نیز محسوب می شود که می توان برای ارتقاء زیست شهری از این ظرفیت بهره جست.

وی با اشاره به اینکه پروژه پاتوق سالمندی اولین اقدام موثر در این حوزه محسوب می شود گفت: این پروژه در مسیر احداث مهم‌ترین پروژه هویتی و تحولی در شهر تهران به نام «مسیر طبیعت» قرار دارد که بعد از پیوست پاتوق ویژه سالمندی به پروژه مسیر طبیعت، قطعاً قابلیت بهره مندی از آن برای سالمندان ارتقاء خواهد یافت.

شهردار منطقه۶، خاطر نشان کرد: این پاتوق یک اقدام تاثیرگذار در دستیابی به عدالت در بهره مندی شهروندان جهان دیده از فضاهای شهری محسوب می شود و امیدواریم که در ارتقاء نشاط، سلامتی و امید برای شهروندان سالدیده موثر واقع شود.

بر اساس این گزارش پاتوق ویژه سالمندی روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه با حضور سالمندان و مدیران ارشد شهری به بهره برداری رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط