1402/07/25-12:00
میز خدمت با حضور دو عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛

گره گشایی از مشکلات اسنادی دو دهه شهرک شهید بروجردی

گره گشایی از مشکلات اسنادی دو دهه شهرک شهید بروجردی

میز خدمت با حضور جعفر بندی شربیانی، مهدی اقراریان دو عضو شورای اسلامی شهر تهران و محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید بروجردی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ محمد شیری شهردار منطقه در دیدار با معتمدان و شهروندان محله بروجردی؛ هدف از برپایی میزخدمت را ارتقای خدمات رسانی به شهروندان و رسیدگی به مشکلات محله یاد کرد و گفت: در برنامه میز خدمت در جمع شهروندان شهرک شهید بروجردی هستیم تا ضمن شنیدن مشکلات آنها در حوزه های مختلف شهری بتوانیم به درخواست های مردم رسیدگی کنیم.

شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به مشکل، صدور گواهی پایان کار شهرک شهید بروجردی افزود: سه موضوع قابل حل شامل استحکام بنا، تاییدیه سازمان آتش نشانی و استاندارد آسانسور در این شهرک وجود دارد که با همت و پیگیری دستگاه های ذیربط قابل اخذ است و پس از ارائه این استانداردها، پایان کار بلوک ها صادر می شود.

او ضمن تاکید به اهمیت موضوع، به اقدامات اخیر انجام شده در حوزه معاونت شهرسازی و معماری منطقه در این راستا اشاره کرد و گفت: کدهای نوسازی تفکیکی برای تمامی بلوک ها صادر و تاییدیه استاندارد آسانسور ۱۰ بلوک اخد شده است.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: یکی از اهداف ما حل مشکل این شهرک است و همت مضاعف و عزم جدی برای رفع و رجوع مشکلات داریم. او اظهار امیدواری کرد: با صبوری شهروندان و برکت حضور مسئولین، مشکلات حل شود.

جعفر بندی شربیانی نائب رئیس و مخبر کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران نیز به تلاش ها برای ارتقای سرانه ها اشاره کرد و گفت: پیگیر درخواست های شهروندان محله بروجردی در افزایش سرانه های شهری نظیر بوستان، فضای سبز و همچنین هماهنگی های لازم جهت تامین فضاهای ورزشی، تفریحی،آموزشی، فرهنگی، مذهبی ،درمانی و... هستیم.

او‌ گفت: باید پاسخ گوی مشکلات مردم باشیم و نهاد های ذیربط با نگاه مسئولیت اجتماعی دغدغه ساکنان شهرک شهید بروجردی را حل کنند.

مهدی اقراریان عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه به کار ویژه و اراده جدی در شورای اسلامی شهر تهران برای رفع موضوعات و مشکلات شهرک شهید بروجردی تاکید کرد و گفت: برای موضوعات و تعهدات، برنامه زمانبندی تعیین شود تا رسیدگی و پیگیری موارد تسریع یابد.

او‌ ادامه داد: حل موضوع شهرک شهید بروجردی همت همه دستگاه های ذیربط را می طلبد اگر چه اقدامات خوبی توسط شهردار منطقه انجام شده است اما جلسات را تا حصول نتیجه نهایی ادامه می دهیم.

همچنین شهردار و معاونین منطقه در ديدار چهره به چهره با شهروندان، پاسخگوی مشکلات شهروندان در خصوص مسائل شهرسازی و معماری، ترافیکی، خدمات شهری و... بودند.

میز خدمت و دیدار مردمی با حضور جعفر بندی شربیانی و مهدی اقراریان اعضای شورای اسلامی شهر تهران  و شهردار منطقه ۱۵، نمایندگان تام الاختیار بنیاد تعاون سپاه، بنیاد مستضعفان، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  روز یکشنبه ۲۳ مهر بعد از نماز ظهر و عصر در شهرک شهید بروجردی مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) برپا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط