1402/07/27-13:34

کاهش مازاد طبقات از ساختمان های بلندمرتبه در منطقه ۱۹

کاهش مازاد طبقات از ساختمان های بلندمرتبه در منطقه ۱۹

شهرداری منطقه ۱۹ نسبت به رفع خلاف از مازاد طبقات ساختمان های بلند مرتبه در راستای افزایش ایمنی و پیشگیری از ساخت و سازهای ناایمن و غیرمجاز اقدام کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه بیان کرد: به منظور تداوم اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در ناحیه سه، تذکرات مکرر، اخطارهای شفاهی و کتبی به سازندگان ابلاغ شد که در حال حاضر اغلب شهروندان به صورت داوطلبانه نسبت به کاهش مازاد طبقات اقدام می کنند.

شهرداری منطقه ۱۹ با مالکین بناهایی که به قانون تمکین نمی کنند برخورد قاطعی دارد که در همین راستا طی این عملیات ۴ طبقه مازاد از یک ساختمان ۹ طبقه هر کدام به مساحت ۳۰ مترمربع در محله نعمت آباد خیابان مینو کوچه گلریز رفع خلاف شد.

ضمن اینکه سقف، دیوار و تیغه چینی این ساختمان رفع خلاف و از ادامه فعالیت ساخت و ساز و بتن ریزی چندین ساختمان دیگر نیز جلوگیری شد.

تورج فرهادی بیان کرد: به منظورتداوم اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در ناحیه سه این منطقه ۴ هزار متر دیوارکشی غیرمجاز تصرف شده واقع در خلازیر انتهای نسیم جنب بازار خلازیر روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه رفع خلاف شد.

او ادامه داد: این اقدام در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تفکیک اراضی که در داخل محدوده شهری قرار گرفته اند و نیز مستحدثات غیر اصولی که خطر ساز بودند با اخذ مجوز از مراجع قضایی در محدوده ناحیه سه انجام شد.

براساس این گزارش این عملیات با حضور مدیران شهری منطقه، ۵۰ نفر نیروی شهربان و حریم بان، ۱۵ نفر عوامل شهرداری ناحیه سه، نیروهای یگان حفاظت، کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد و با به کارگیری یک دستگاه لودرانجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط