1402/07/29-11:44

هفته پر کار تربیت بدنی در قلب طهران

هفته پر کار تربیت بدنی در قلب طهران

همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی دومین جشنواره ورزشی جام ادیان به میزبانی منطقه ۱۲ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲؛ انارکی محمدی شهردار منطقه از برنامه ریزی و اجرای متنوع فعالیت های ورزشی تا پیگیری برای افزایش سرانه های ورزشی در قلب طهران همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد.

شهردار منطقه از برگزاری دومین دوره مسابقات ورزشی جام وحدت ادیان همزمان با هفته تربیت بدنی با حضور تیم های ارامنه، آشوریان، زرتشتیان و مسلمان در مرحله فینال و رده بندی که در مجموعه ورزشی آیت اله کاشانی برگزار می گردد، گفت: در مسابقه فوتبال تاکنون تیم زرتشتیان و مسلمان در فینال و تیم ارامنه با آشوریان در مرحله پایانی به رقابت خواهند پرداخت.

از دیگربرنامه های این هفته درقلب طهران میزبانی زورخانه نیرو شادی از شهردار منطقه بود که در این برنامه انارکی محمدی شهردار منطقه به اتفاق معاونین و مدیران شهری از زورخانه نیرو و شادی محله مولوی بازدید بعمل آوردند.

انارکی محمدی ضمن عرض خداقوت به ورزشکاران، خاطرنشان کرد ایران مهد پهلوانی و جوانمردی و زورخانه ها مأمن دستگیری نیازمندان در طول تاریخ بوده است و این نگرش همچنان در بین ورزشکاران و پهلوانان این مرز و بوم جاریست.

زورخانه نیرو و شادی از طریق مرحوم برجسته در سال ۱۳۰۵ تاسیس گردیده است و در این ۹۷ سال پهلوانان و قهرمانان فراوانی در این مکان به ورزش پرداخته اند.

همزمان با هفته تربیت بدنی علاوه بر برگزاری جشنواره های ورزشی در سطح بوستانها و مدارس، این منطقه میزبان مسابقات گلبال نابینایان و کم بینایان استان تهران در مجموعه ورزشی شهید هرندی نیز میباشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط