1402/07/30-17:43

اجرای طرح پایش و ممیزی ایمنی محور به محور معابر منطقه۹

اجرای طرح پایش و ممیزی ایمنی محور به محور معابر منطقه۹

شهردار منطقه۹ از اجرای طرح پایش و ممیزی ایمنی محور به محور معابر در غرب تهران با هدف افزایش ایمنی عبور و مرور راکبین وسایل نقلیه و عابران پیاده، توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ با اعلام این خبر گفت: در قالب اجرای این طرح و در مدت دو ماه با برگزاری جلسات و انجام بازدیدهای مشترک محور به محور با پلیس راهور، وضعیت ایمنی معابر بزرگراهی و شریانی منطقه مورد پایش قرار می گیرد.

وی افزود: در همین راستا ضمن بررسی علل موثر بر سوابق تصادفات هر محور، راهکارهای اصلاحی با تمرکز بر دو موضوع ایمن سازی و روانسازی عبور و مرور ارائه می شود.

شهردار منطقه۹ با اشاره به محورهای اجرای طرح مذکور عنوان کرد: خط کشی محوری و بلوک های عابرپیاده، احداث سرعتکاه، آشکارسازی تابلوهای هدایت مسیر، مرمت و نصب تابلو های ترافیکی، ایمن سازی نقاط تفکیک کننده و جناغی ها با نصب کاشن تانک و استوانه ارتجاعی، مرمت و نوسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی، ایمن سازی گذرگاه های عابر پیاده، اجرای طرح های اصلاح هندسی جزئی و همسطح سازی ازجمله موارد اجرایی این طرح جهت روانسازی، ایمن سازی و آرامسازی به شمار می رود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط