1402/08/01-15:20
به میزبانی شهرداری منطقه۶ برگزار شد؛

آیین اختتامیه مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری تهران

آیین اختتامیه مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری تهران

آیین اختتامیه مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری تهران با حضور باقری معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، بنی حسن مدیرکل رفاه، کسائیان معاون برنامه ریزی منطقه۶ و جمعی از مسئولین شهری برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین؛ در روز اول این مسابقات که در روز شنبه بیست و نهم مهرماه ویژه آقایان شاغل در شهرداری تهران بود بیش از ۲۰۰ نفر حضور یافتند که در ۹ دور به رقابت پرداخته و در نهایت ۳۰ نفر برتر به دور پایانی راه یافتند که در روز یکشنبه ۳۰ مهرماه به رقابت پرداختند.

در ادامه جشنواره ورزشی کارکنان شهرداری تهران و در دومین روز از برگزاری مسابقات شطرنج ۷۰ نفر از بانوان و ۳۰ نفر از آقایان راه یافته به مرحله نهایی به صورت مجزا و در دوبخش مردان و زنان در فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها که با حضور معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا و همچنین مدیرکل رفاه شهرداری تهران برگزار شد از محمد باقر اسدی از شهرداری منطقه ۵، محمد صادق محمودی از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، رحیم تعاونی از شرکت بهره‌برداری مترو و عادل خوش گفتار از شهرداری منطقه ۹ به عنوان پنج برگزیده بخش آقایان تقدیر شد.

در قسمت بانوان نیز فریبا ایلنا از شهرداری منطقه ۸، زهرا پاشاپور از شهرداری منطقه ۱۳، نفیسه مرتضی زاده از شهرداری منطقه ۶، سارا حسینی از سازمان فرهنگی و هنری و فرزانه عطوفی از سازمان آتش نشانی حائز رتبه های اول تا پنجم شدند.

این دوره مسابقات با هدف افزایش توان کاری و فکری و تشویق و ترغیب کارکنان برای پرداختن به امر ورزش، به سبک سوئیسی زیر نظر فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران و با حضور داوران رسمی این فدراسیون و به میزبانی منطقه۶ برگزار شد.

گفتنی است: مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری تهران به میزبانی شهرداری منطقه۶، اداره کل محیط زیست و رفاه شهرداری تهران در مجتمع ورزشی حجاب برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط