1402/08/01-16:20
شهردار منطقه ۱۵ در بازدید ۴ ساعته از روند پیشرفت پروژه های عمرانی باب الرضای تهران تاکید کرد:

کیفیت و سرعت از اولویت های اصلی در پروژه های عمرانی است

کیفیت و سرعت از اولویت های اصلی در پروژه های عمرانی است

شهردار منطقه ۱۵ در بازدید ۴ساعته از روند پیشرفت پروژه های عمرانی باب الرضای تهران گفت: کیفیت و سرعت از اولویت های اصلی در پروژه های عمرانی منطقه است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، در این بازدید چند ساعته مسائل مختلف در حوزه های عمرانی و پیشرفت فیزیکی ۹ پروژه شاخص منطقه مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

محمد شیری با تاکید بر افزایش سرعت عملیات پروژه های عمرانی با توجه به آغاز فصل سرما نیز افزود: مهمترین اولویت مدیریت شهری منطقه ۱۵، جلب رضایت شهروندان است و این امر با تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی و اجرایی میسر می شود، ضمن اینکه با بهره برداری از این پروژه ها بی شک شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، افزایش تعلق محله ای و رضایت حداکثری شهروندان باب الرضای تهران خواهیم بود.

در این بازدید چند ساعته پروژه هایی چون کلینیک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام، مقبره الشهدای بوستان ولیعصر(عج)، پیاده راه کیانشهر، زمین چمن شهرک شاهد، زیرگذر شورا در شهرک رضویه، پایانه خاور شهر، دیوارکشی حاشیه بزرگراه امام رضا(ع)، پل موتور رو در میدان ثامن الحجج(ع) و تراش روکش دسترسی بزرگراه امام رضا(ع) مورد بررسی و‌ پیگیری ویژه جهت بهره برداری هر چه سریعتر قرارگرفت.

همچنین هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، علی روحانی معاون فنی و عمران و علیرضا اسکندری معاون حمل و نقل و ترافیک نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط