1402/08/03-18:30
آقامیری در جمع معتمدین محلات منطقه ۲۱:

مشارکت مردمی؛ راهکار حل مسائل شهری است

مشارکت مردمی؛ راهکار حل مسائل شهری است

در سی و یکمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران که با حضور رئیس کمیته عمران شورای شهر، مدیران شهری منطقه ۲۱ و جمعی از نخبگان و معتمدین محلات این منطقه برگزار شد، مسائل و مشکلات محلات این منطقه به صورت کارگاهی و عملیاتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در این نشست با بیان اینکه راهکار حل مسائل شهری با بهره گیری از مشارکت مردم و نظرات معتمدین محلی میسر است، افزود: بهره گیری از تجربه و خرد جمعی افراد برای هر عرصه ای مفید است و در مدیریت شهری این موضوع از اهميت خاصی برخوردار است تا اینکه در برابر گستردگی خدمات از نظرات معتمدین و نخبگان شهری استفاده شود.

او ضمن تأکید بر اینکه نظرات و مشاوره نخبگان هر منطقه باید در مدیریت شهری و پیشبرد اهداف شهر استفاده شود، از تمدید ثبت نام شورایاران به عنوان ناظرین شورا تا روز پنج شنبه ۴ آبان ماه خبر داد و ضمن دعوت برای نام نویسی همه شورایاران، اعلام کرد همه افراد منتخب، به عنوان ۵ ناظر شورای شهر در هیئت امنای محلات عضو خواهند شد تا به عنوان بازوی نظارتی شورا فعالیت کنند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران بهره گیری از توانایی، دانش و تخصص افراد توانمند شهر را رونق بخش اجرای برنامه و طرح های هر منطقه خواند و تصریح کرد: در دور اول نشست های مجمع مشورتی و تخصصی، مشکلات و مسائل محلات احصاء شد و در دور دوم این نشست ها به دنبال این هستیم که مصوبات و صورتجلسه برگرفته از مطالبات معتمدین مردمی و پیشرفت پروژه ها در محلات با دقت و جزئیات بررسی شود و در صورت لزوم پیگیری های لازم صورت پذیرد.

بر اساس این گزارش، مصوبات و مطالبات نشست پیشین در این جلسه ارائه شد و کلیه بندهای آن از جمله تامین سرانه های ورزشی، فرهنگی و آموزشی، تقویت ناوگان حمل ونقل عمومي، مناسب سازی معابر، تامین سرانه مدارس، بهسازی آسفالت معابر محلات شهرک دریا، تهرانسر غربی، باشگاه نفت، شهرک پاسداران، محله چیتگر جنوبی و... به صورت کارگاهی و عملیاتی با مشارکت مدیران شهری، شهرداران نواحی و معتمدین محلات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط