1402/08/04-14:06

فینال مسابقات قهرمان شهر ۲ در مجموعه ورزشی فدک برگزار شد

فینال مسابقات قهرمان شهر ۲ در مجموعه ورزشی فدک برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی جشن پایانی دور محله‌ای مسابقات قهرمان شهر ۲ و خیابان ورزش در زمین چمن مجموعه ورزشی فدک منطقه ۸ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ با اعلام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دور محله‌ای مسابقات قهرمان شهر ۲ با هدف ارتقای سلامت اجتماعی، معرفی بازی‌ها و سرگرمی‌های کم‌هزینه به شهروندان، ایجاد فضای مفرح و شاد، جلب مشارکت افراد جامعه در فعالیت‌های بدنی و ورزشی و نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی با حضور بیش از ۸۰۰ نفر از گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در این رویداد، جشنواره ورزشی با عنوان "خیابان ورزش" نیز با هدف هویت‌بخشی به محلات و مشارکت شهروندان در بازی‌های بومی و محلی، مشارکت بانوان در انجام فعالیت‌های ورزشی، توسعه و ترویج تفریحات ورزشی کم‌هزینه و در دسترس، با بازی‌های بومی و محلی، دارت، طناب کشی، آمادگی جسمانی، داژبال، طناب‌زنی، طناب‌کشی، فوتبال دستی، بدمینتون، فوتبال گل کوچک و آمادگی جسمانی میزبان کودکان و نوجوانان منطقه بود.

در ادامه این مراسم، ضمن اجرای ورزش صبحگاهی تحت عنوان پویش "دوشنبه‌های ورزشی"، از مربیان ایستگاه تندرستی توسط معاون ورزش بانوان سازمان ورزش و معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه تقدیر شد و پس از قرعه‌کشی در بین شهروندان جوایزی به رسم یاد بود به منتخبین اهدا شد.

در حاشیه این برنامه ورزشکاران حاضر از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت و نسل‌کشی رژیم غاصب قدس را محکوم کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط