1402/08/06-16:03
خدمات شهری منطقه ۱۳ در طرح جمعه های رسیدگی به بزرگراه ها؛

بیش از ۱۰۹ هزار مترمربع رفت و روب و به‌زراعی فضای سبز

بیش از ۱۰۹ هزار مترمربع رفت و روب و به‌زراعی فضای سبز

شهردارمنطقه ۱۳ با اشاره به خدمات شهری منطقه در بزرگراه ها از ۱۰۷۵۰۰ مترمربع رفت و روب و به‌زراعی فضای سبز ۳ محور بزرگراهی منطقه در جمعه های هر هفته همزمان با ماه مهر خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: طرح ویژه بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه‌ها در روزهای  جمعه به همت عوامل خدمات شهری و با استفاده از امکانات و بکارگیری ماشین آلات مکانیزه رفت و روب در منطقه ۱۳ اجرائی شده است.

او افزود: این طرح با انجام تمامی اقدامات مربوط به نگهداشت و تمیزی بزرگراه ها، بهبود کیفیت زندگی شهروندان منطقه ۱۳ را تضمین می کند.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۳۰ مترطول لایروبی انهار روباز و روبسته، ۲۲۰۰ مترطول شستشوی گاردریل و ۳۴۵۰ مترطول شستشوی جدول و نیوجرسی و ۲هزار مترمربع به‌زراعی فضای سبز(کند و کوب و علف کشی) در این طرح انجام شد.

به گفته شهردار منطقه ۱۳، مبارزه با جانوران موذی، حذف کنده درخت، شاخه خشک درختان، پاجوش و تنه جوش و کاشت درخت و درختچه و... بخش دیگر اقدامات منطقه در طرح نگهداشت شهر در روزهای جمعه مهر ۱۴۰۲ اجرائی شده است.

محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه نگهداشت منطقه در ساعات آغازین صبح که تردد خودروها کمتر از روزهای دیگر است، اجرا می شود، یادآور شد: این طرح ها با رعایت نکات ایمنی حین انجام کار توسط کارگران خدمات شهری در بزرگراه های شهید یاسینی، شهید دوران و امام علی(ع) در روزهای جمعه در ماه مهر اجرائی شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط