1402/08/06-17:21
پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی میهمان شهردار منطقه هفت؛

آبادیان: پیشکسوتان با تشکیل "سمن" دغدغه‌هایشان را دنبال کنند

آبادیان: پیشکسوتان با تشکیل "سمن" دغدغه‌هایشان را دنبال کنند

نشست هم‌اندیشی قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۷ با حضور شهردار این منطقه، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و دبیر کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در نشست نشست هم‌اندیشی قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار این منطقه گفت: در مدتی که در منطقه ۷ توفیق خدمت دارم و از ابتدا تلاشمان بر این بود که پروژه های نیمه تمام تکمیل شود از همین رو با استفاده از تمام ظرفیت ها پروژه های ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی محمد مهرآئین را به اتمام رساندیم و در حال حاضر این مجموعه با تمام پتانسیل در حال خدمات رسانی به ورزشکاران و ورزش دوستان است.

وی با اشاره به برگزاری جام شهید شکوری در آینده نزدیک، عنوان کرد: در منطقه ۷ مجموعه های ورزشی خیلی خوبی داریم مانند شهید شیرودی، پیام و با توجه به اینکه قسمت غرب منطقه بخش خصوصی در حوزه ورزش حضور پررنگ تری دارند امیدوارم با ایجاد زیرساخت های لازم بتوانیم زمینه ارتقا ورزش همگانی را بیش از پیش فعال کنیم.

شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: شهرداری تهران با توجه به رویکرد شهردار تهران در مسیر ورزش همگانی، پروژه قهرمان شهر را در دستور کار دارد که ما با استفاده از پتانسیل های موجود در تلاشیم تا بتوانیم استعدادهای جدید را از این طریق کشف کنیم.

به گفته وی بعضی از سرانه های ورزشی موجود در منطقه نیاز به بازآفرینی دارند که منطقه ۷ با تامین بودجه، بازسازی آنها را در اولویت قرار داده تا از این طریق همه شهروندان هم بتوانند از امکانات این مجموعه ها بهره مند شوند.

در ادامه آبادیان پیشنهاد داد تا ورزشکاران و پیشکسوتان سطح منطقه با ایجاد سمن ها و عضو گیری از تمام اعضای ورزشی بتوانند دغدغه های عزیزان ورزشکار را به مدیران منتقل کنند تا شاهد پیشرفت شگرفی در سطح منطقه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه زمانی در زمینه ورزش موفق خواهیم بود که ورزش به صورت عمومی انجام شود، گفت: ما توانایی این را داریم تا تمام ظرفیت های ورزشی موجود در منطقه را در اختیار شما پیشکسوتان و نخبگان ورزشی قرار دهیم تا از این طریق شاهد پرورش استعدادهای جدید باشیم.

در ادامه محسن راجی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی این منطقه در حوزه ورزش پرداخت.

در بخش دیگر نخبگان و پیشکسوتان ورزشی حاضر در نشست ضمن معرفی، مشکلات و دغدغه های خود را درمیان گذاشتند و مدیران شهری دستورات لازم برای حل آنها را صادر کردند.

در پایان این دیدار دبیر کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران هدف از این نشست را در سطح مناطق ۲۲ گانه را توسعه ورزش همگانی و قهرمانی دانست و افزود: در این دیدارها ما با دغدغه های شما عزیزان آشنا می شویم و با اطلاع از آنها می توانیم تصمیمات درست تری را در شورای اسلامی شهر تهران اتخاذ کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط