1402/08/07-13:11

شهرداران مدرسه همیاران شهردار منطقه ۸

شهرداران مدرسه همیاران شهردار منطقه ۸

بیست و سومین دوره از انتخابات شهردار مدرسه، با حضور شهردار منطقه ۸ در دبیرستان دخترانه پرتو اسلام برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در این مراسم با حضور آمره رئیس آموزش و پرورش منطقه ۸ و جمعی از معاونین و مدیران مربوطه، "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه ضمن ابراز همدردی با اتفاقات اخیر فلسطین، هدف از برگزاری این طرح را تمرین حس مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان از طریق بر عهده گرفتن وظایف مشخص و آشنا شدن آنان با حقوق، وظایف و مسئولیت‌های شهروندی دانست.

تنهایی در پایان سخنان خود پس از شنیدن درخواست برخی از دانش‌آموزان برای برنامه‌ریزی یک روز پر نشاط در محیط دور از مدرسه، نسبت به برگزاری اردوی تفریحی در بوستان بانوان به دانش‌آموزان قول مساعد داد.

در ادامه نیز علی آمره رئیس آموزش و پرورش منطقه با تاکید بر اهمیت حمایت از کودکان غزه گفت: مشارکت و نقش فعال دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان جامعه، موجب شناخت بهتر دانش‌آموزان نسبت به شهر و شیوه‌های اداره آن می‌شود.

این مراسم با معرفی کاندیداها، رقابت دانش‌آموزان و بیان اهداف و برنامه‌های آنان و سپس برگزاری انتخابات پر شور و نشاط در میان دانش‌آموزان همراه بود و در پایان نیز با شمارش آرا، شهردار منتخب مدرسه برای یک سال انتخاب شد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، یکی از دانش‌آموزان مدرسه، به‌طور همزمان به طراحی صحنه‌ای از مقاومت غزه پرداخت و در پایان طرح خود را به شهردار منطقه تقدیم کرد.

به این ترتیب مراسم انتخابات بیست و سومین دوره طرح شهردار مدرسه با مشارکت بیش از ۹۰۰۰ دانش‌آموز در نواحی سه‌گانه منطقه و ۱۶ مدرسه منتخب از جمله مدارس شهید فهمیده ،نواب صفوی، پرتو اسلام، فاطمیه، رضوان، مهرنامی، شهید حسینی و... از تاریخ ۱ الی ۳ آبان برگزار شد و هشت مدرسه نیز همچنان با شهرداران سال گذشته طرح را اجرا خواهند کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط