1402/08/07-22:11

رونمایی از طرح ساخت ۱۰۰هزار واحد مسکونی

رونمایی از طرح ساخت ۱۰۰هزار واحد مسکونی

چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان برای پنجمین بار در تهران با هدف همفکری بین بخش خصوصی و دولتی برای حل بحران مسکن با رونمایی از طرح ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برگزار می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین؛ چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان برای پنجمین بار در تهران با هدف همفکری بین بخش خصوصی و دولتی برای حل بحران مسکن برگزار می‌شود. محوریت این اجلاس ”نقش آفرینی سازندگان مناطق یک و برخوردار تهران در نهضت ملی مسکن برای آحاد جامعه” است و سازندگان برخوردار از سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند.

در این اجلاس که ۱۰ و ۱۱ آبان ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود مدیران شهری، اعضای شورای شهر تهران، مسئولان دولتی ذی‌ربط از کمیسیون عمران مجلس، وزارت راه و شهرسازی و سازندگان برخوردار کشور و سازندگان منطقه یک تهران حضور خواهند داشت. پیش‌تر جمعی از سازندگان برخوردار طی نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور، محمد مخبر اعلام کردند در صورتی که پروانه ساختمانی و حقوق دولتی و تسریع صدور پروانه ساختمانی از سوی شهرداری بر اساس قانون در مدت یک هفته و تخفیف ۹۰ درصدی عوارض ساخت و ساز به آنان تعلق بگیرند بدون نیاز به اخذ تسهیلات بانکی و واگذاری زمین، ساخت صد هزار واحد مسکونی در سراسر ایران را تقبل می‌کنند. این سازندگان در این نامه به ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی توسط هریک از آنان اشاره کردند. این طرح در چهاردهمین اجلاس سازندگان و طراحان رونمایی می‌شود.

همچنین کمپین ملی اصلاح و تسریع فرایند صدور مجوزهای ساختمانی با هدف تسریع و تسهیل فرایندهای اداری مرتبط با صدور مجوز ساختمانی از جمله پروانه، عدم خلاف و پایان کار بهره برداری و صدور سند تک برگ در روز اول پنجمین اجلاس سازندگان و طراحان منطقه یک تهران رونمایی می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط