1402/08/08-17:04
شهردار منطقه یک:

افزایش ایمنی تردد در مسیر جدید ارتش به لشگرک

افزایش ایمنی تردد در مسیر جدید ارتش به لشگرک

مسیر جدید اتصال بزرگراه ارتش به لشگرک (گردنه قوچک) با هدف تردد ایمن برای وسایل نقلیه با نصب علائم ترافیکی، هشدار دهنده و نیوجرسی ایمن سازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مهدی صباغ شهردار این منطقه اعلام کرد: مسیر جدید اتصال بزرگراه ارتش به لشگرک (گردنه قوچک) در اسفند ماه سال گذشته با هدف رفع گره ترافیکی این محدوده توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه با انجام عملیات خاکبرداری، زیرسازی، اجرای قلوه بتن و... به طول ۴۵۰ متر و عرض ۱۵ متر احداث و با پخش ۲ هزار تن آسفالت برای عبور و مرور شهروندان آماده سازی شد و به بهره برداری رسید.

او افزود: امسال با هدف ارتقای ایمنی مسیر، عملیات ترافیکی نیز در آن با نصب بیش از ۱۶۰ نیوجرسی به طول هر یک ۳ متر، ۱۰ مترمربع تابلو هدایت مسیر در تقاطع ها و ۲۰۰ عدد تابلو هشدار دهنده و علائم ترافیکی، اجرای ۱۰ هزار مترطول خط کشی محوری، دو سرعتگیر، اصلاح هندسی با اجرای دو راستگرد، لچکی و... برای افزایش دقت و توجه رانندگان، کاهش سرعت و جلوگیری از بروز حوادث ناگوار رانندگی اجرا شد.

صباغ همچنین خاطر نشان کرد: در راستای احداث این خیابان علاوه بر اقدامات اجرایی بیش از ۶۰۰ مترمربع نیز پیاده‌روسازی، ۹۰۰ مترطول کانیوو جانبی و تک جدول نیز برای هدایت آبهای سطحی انجام شده است.

شهردار منطقه یک گفت: با احداث این مسیر علاوه بر توسعه شبکه معابر درون منطقه ای، ترافیک عبوری در این محدوده نیز ساماندهی و مصرف سوخت کاهش یافت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط