1402/08/08-19:58

اجرای طرح های مردم محور در شمال شرق شهر/ طرح "من شهردارم ۲" با نظرسنجی از شهروندان اجرا می شود

اجرای طرح های مردم محور در شمال شرق شهر/ طرح "من شهردارم ۲" با نظرسنجی از شهروندان اجرا می شود

شهردار منطقه ۴ گفت: طرح من شهردارم۲ بر اساس اولویت بندی پروژه های توسعه محله ها با آرای مردمی و نظرسنجی از شهروندان در راستای اجرای طرح های محله محور و کمک به پیشرفت شهر در منطقه ۴ اجرا می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این رابطه گفت: بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته و شیوه مدیریتی شهر‌های موفق دنیا، تا زمانی که مردم در امور شهری میدان‌دار و دغدغه‌مند نباشند، حل مشکلات شهر‌ها و محلات از حقوق شهروندی گرفته تا مسائل فرهنگی و آلودگی هوا و... از یک دوره مدیریتی به دوره دیگری انتقال داده خواهد شد.

او ادامه داد: در این راستا شنیدن مطالبات شهروندان و مباحث شهری در جای درست و زمان مناسب بسیار ارزشمند و با اهمیت بوده و رسیدگی به آن هوشیاری می طلبد.

کمالی زاده با اشاره به اینکه مدیریت شهری باید بستر را برای افزایش مشارکت مردمی در شهر فراهم کند، گفت: طرح‌ها و رویکرد‌هایی مانند «من شهردارم» و هر ابزار و رویکردی که باعث افزایش مشارکت شهروندان در امور شهری می‌شود، گامی مؤثر در ارتقای مدیریت شهر است.

شهردار منطقه ۴ گفت: اطلاع رسانی مرحله دوم طرح من شهردارم امسال با ارسال پیامک به ۴۴ هزار و ۲۳۵ شهروند شرکت کننده در نظرسنجی سال قبل، از طریق اداره روابط عمومی منطقه چهار انجام شد‌.

او تصریح کرد: از شهروندان محترم شمال شرق شهر دعوت می شود تا با مراجعه به آدرس https://manshahrdaram.tehran.ir نظرات و پیشنهادات خود را در طرح "من شهردارم ۲" ثبت کرده و ما را در بودجه نویسی طرح های مورد نیاز محله شان یاری کنند.

شهردار منطقه ۴ گفت: امیدواریم در این طرح بسیار ارزنده با مشارکت و همفکری شهروندان فهیم و مدبر بتوانیم قدم به قدم برای رسیدن به شهری سلامت، آراسته، امن و ایده آل نزدیک تر شویم.

نظرات

captcha
  • مرادی 22 آذر

    آسفالت ومرمت کوجه های محله صبا منطقه ۱۷ناحیه ۱ نصب دستگاه atmدرسرای محله صباجهت سهولت کاربازنشستگان

اخبار مرتبط