1402/08/09-12:11
"حق لطفی" خبر داد:

ارتقای هماهنگی با پلیس راهور تهران بزرگ در امور ترافیکی پروژه‌های عمرانی

ارتقای هماهنگی با پلیس راهور تهران بزرگ در امور ترافیکی پروژه‌های عمرانی

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از تلاش برای ارتقای هماهنگی با پلیس راهور تهران بزرگ در امور ترافیکی پروژه‌های عمرانی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، در نشستی که در ستاد فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ با حضور "مسعود حق لطفی" سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران و سرهنگ "سید ابوالفضل موسوی پور" رئیس پلیس راهور پایتخت برگزار شد، راهکارهای ارتقای هماهنگی در امور ترافیکی پروژه‌های عمرانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در این نشست با اشاره به پروژه‌های متعدد مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای، تعمیرات تخصصی پل‌های سواره رو و همچنین پروژه خیالستان زندگی که در تقاطع بزرگراه امام علی(ع) و خیابان شهید آیت ا... مدنی در دست انجام می‌باشد، بر لزوم اجرای تمهیداتی به منظور جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی در سطح خیابان‌ها و بزرگراه‌های پایتخت تاکید کرد.

"حق لطفی" در ادامه این جلسه از مساعدت‌های پلیس راهور در انسداد ترافیکی، هدایت مسیر و کمک به روانسازی تردد خودروها در محدوده پروژه های عمرانی قدردانی کرد.

رئیس پلیس راهور پایتخت نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری تهران درخصوص مقاوم‌سازی پل های سواره‌رو و تاثیر بسزای آن در پایداری شریان‌های حیاتی حمل و نقل عمومی پایتخت، بر ضرورت هماهنگی کامل پلیس راهور با مدیریت شهری تاکید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط