1402/08/09-21:57
طی یک ماه اخیر انجام شد؛

بهره مندی ۲ هزار دانش آموز در ۱۶ مدرسه منطقه ۱۹ از آموزش های مدیریت پسماند

بهره مندی ۲ هزار دانش آموز در ۱۶ مدرسه منطقه ۱۹ از آموزش های مدیریت پسماند

۲ هزار دانش آموز در ۱۶ مدرسه منطقه ۱۹ طی یک ماه اخیر از آموزش های مدیریت پسماند در راستای ترویج فرهنگ تفکيک مواد بازيافتی و پسماند‌‌های خشک و تر بهره مند شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه افزود: در راستای رسيدن به اهداف شهرداری تهران به منظور تفکيک پسماندهای خشک از مبدا، آموزشگران اداره بازيافت، اقدام به آموزش روش های مدیرت پسماند از مبداء شامل مراحل بازکاهی، باز مصرف و بازیافت می کنند.

این مسئول با تاکيد بر اهمیت نهادينه کردن آموزش های تفکيک پسماند و حفظ پاکيزگی محيط زيست از دوران کودکی گفت: آموزش طرح تفکيک از مبدا و جداسازی پسماندهای خشک با موضوع بازيافت و حفظ محيط زيست طی یکماه اخیر در ۱۶ مدرسه با حضور ۲ هزار دانش آموز به منظور جلب مشارکت و ارتقا سطح آگاهی آنان اجرا شده است.

همچنین درکنار این آموزش ها ۵۰۰ عدد کارتن پلاست، ۳۵۰ کیلوگرم کیسه تجزیه پذیر، ۸۰ عدد جایزه و ۵۰ بسته آموزشی در مدارس و بین دانش آموزان توزیع شد.

فرهادی بیان کرد: این اقشار مي تواند به عنوان مهمترين سرمايه اجتماعی درمدارس و محلات در کاهش حجم بالايی از آلودگي‌ها نقش داشته باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط