1402/08/10-11:17
شهردار منطقه۹:

با رعایت الزامات پدافند غیرعامل، آرامش شهروندان را تامین کنیم

با رعایت الزامات پدافند غیرعامل، آرامش شهروندان را تامین کنیم

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، جلسه ستاد مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل طی نشست مشترکی با حضور شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری و نمایندگان سازمان های خدمت رسان در پایگاه ویژه ستاد مدیریت بحران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: هفته پدافند غیر عامل بهانه ای است برای انجام اقدامات ویژه جهت کاهش مخاطرات شهری که بر همین اساس طی یک هفته گذشته سلسله اقدامات متنوعی در جهت گرامیداشت این هفته صورت گرفته تا بتوانیم با اجرای الزامات پدافندی به ویژه در حوزه زیر ساخت‌ها و شریان‌ها حیاتی شهر، امنیت و آرامش را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به به موقعیت جغرافیایی منطقه افزود: ترکیبی از زیرساخت‌های حیاتی از قبیل فرودگاه مهرآباد، اماکن نظامی، صنعتی و حتی شهرک های نظامی در منطقه۹ فعالیت کرده که هر کدام از این اماکن در صورت تهدید می تواند به تنهایی کل شهر را تحت تاثیر قرار دهند که ارتقاء آمادگی سازمان های ذیربط و فراهم کردن الزامات پدافند غیرعامل در راستای پیشگیری از مخاطرات موثر می باشد.

شهردار منطقه۹ عنوان کرد: با همدلی و هم افزایی ادارات خدمات رسان، آسیب پذیری ها و ضعف ها تبدیل به فرصتی برای خدمت بیشتر و بهینه برای شهروندان منطقه فراهم خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط