1402/08/10-20:13
با حضور مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران در منطقه۱۳ مطرح شد؛

مرمت و بهسازی کالبد شهری با اجرای طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت

مرمت و بهسازی کالبد شهری با اجرای طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت

با تشریح جزئیات تدابیر بیست گانه تحولی خدمت در جلسه ای از سوی مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، توسعه ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری مطلوب به شهروندان در دستورکار منطقه۱۳ قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، جلسه بررسی طرح تحولی بیست گانه خدمت در شهر تهران با حضور مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و هیات همراه، شهردار، معاونان و مدیران منطقه۱۳ در ساختمان ستادی شهرداری منطقه برگزار شد.

در این جلسه فیاض مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل امور مناطق شهرداری تهران، ضمن تشریح جزئیات تدابیر بیست گانه تحولی نگهداشت که از سوی دکتر زاکانی شهردار تهران ابلاغ شده است، گفت: بندهای ۲۰ گانه موضوعاتی مهم در امور جاری است که روزانه در مناطق انجام می شود و انتظار می رود که این موارد بر اساس یک ساز و کار مشترک بر اساس اسناد بالا دستی و هماهنگی معاونت های تخصصی و نیاز محلات برنامه ریز ی و انجام شود.

وی با بیان اینکه خدمت باید به گونه ای باشد که مردم به وضوح آن را مشاهده کنند افزود: مناطق و به تبع آن نواحی باید با توجه به موضوعاتی که وجود دارد نقشه راه به ما بدهند تا طبق آنها برآورد بودجه و سایر موارد انجام شود.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد: شهرداران نواحی باید به طور دقیق موضوعاتی که مردم با آنها درگیر هستند را رصد و مطالبه گری کنند و این نیازهای احصاء شده طوری باشد که رفع آنها علاوه بر کاربردی بودن، دربرگیری هم داشته باشد.

او ابراز امیدواری کرد: با دقت نظر در احصا موارد مورد نیاز و رصد میدانی، شاهد چهره جدید و نو در محلات منطقه۱۳ باشیم.

در ابتدای این نشست نیز محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه۱۳ گفت: طرح تحولی بیست گانه خدمت به گونه ای برنامه ریزی شده که همه فعالیت ها و محورهای مربوط به شهر تهران در آن می گنجد.

مرمت و بهسازی آسفالت معابر، تبدیل انهار فاقد عملکرد به کانیوو، بهسازی جداول، پیاده روسازی معابر، حذف دریچه های زائد در سطح معابر، همسطح سازی دریچه، جانمایی مجدد مخازن پسماند، مرمت و احداث زمین های چمن مصنوعی در محلات، احداث و بازسازی و مرمت سرویس های بهداشتی، جداره سازی و بازپیرایی فضای سبز حاشیه معابر اصلی، بهسازی میادین شهری، مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و حذف زوائد فیزیکی، اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز ترافیکی، ایمن سازی بوستان ها، بازسازی و بهسازی مسیر مسیل ها، مرمت و بهسازی آسفالت مدارس، احداث مخازن زیرزمینی و تصفیه پسآب، نوسازی و بهسازی مجموعه بانوان، بهسازی و نماسازی ورودی های مترو از جمله موضوعات مورد بررسی منطقه در طرح تحول ۲۰ گانه است که شهردار منطقه ۱۳ به آن اشاره داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط