1402/08/10-20:18

بزرگترین عملیات تخلیه اضطراری در منطقه۹ برگزار شد

بزرگترین عملیات تخلیه اضطراری در منطقه۹ برگزار شد

شهردار منطقه۹ از برگزاری بزرگترین عملیات تخلیه اضطراری در مجتمع تجاری معین مال و اداری کاله در آخرین روز از هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقاء آمادگی و سطح توانمندی تیم های عملیاتی و نیروهای خدمات رسان، بزرگترین عملیات تخلیه اضطراری در منطقه۹، روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر از پرسنل مجتمع تجاری معین مال و اداری کاله برگزار شد.

وی با اشاره به اجرای این تمرین عملیاتی توسط تیم های عملیاتی سازمان های ادارات خدمات رسان افزود: در همین راستا مانور عملیاتی با موضوع پدافند غیرعامل با هدف انجام اقدام خرابکارانه در مجتمع تجاری معین مال و اداری کاله با رویکرد پدافندی و با موضوع تهدیدات CBRN(شیمیایی، میکروبی، پرتویی و هسته ای) طراحی شده و بزرگترین عملیات تخلیه اضطراری در این رزمایش تمرین شد.

شهردار منطقه۹ یکی از اهداف اصلی این مانور را ارتقاء آمادگی تیم های عملیاتی سازمان های خدمات رسان، استفاده از ظرفیت های نیروهای دوام(داوطلبان واکنش اضطراری محله) و آشنایی پرسنل و مراجعه کنندگان به مجتمع های تجاری واداری با ظرفیت جمعیت پذیری بالا عنوان کرد.

گفتنی است این مانور همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل با حضور عوامل اجرایی و تیم های عملیاتی سازمان های خدمات رسان در مجتمع تجاری و اداری معین مال وکاله منطقه۹ برگزار که طی آن آموزش های مربوط به آشنایی با راههای تخلیه و محل های تجمع امن به شرکت کنندگان ارائه شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط